Letnia przerwa na scenie CS:GO powoli dobiega końca. Na przełomie czerwca i lipca większość zawodników mogła udać się na zasłużone wakacje. W tym okresie organizacje jednak nie próżnowały – doszło do wielu przetasowań i transferów. Faza grupowa BLAST Premier Fall będzie dla czołówki pierwszym przetarciem po odświeżających zmianach. To zarazem też jeden z ostatnich cyklów, jaki zostanie rozegrany przed przejściem na Counter-Strike 2, co powinno być kolejnym czynnikiem motywacyjnym dla wszystkich. Polską transmisję tego wydarzenia przygotuje zespół GAM3RS_X i będzie można ją oglądać na kanale Izaka.
Model grupowy w BLAST nie uległ zmianom względem ostatnich edycji. 12 zespołów zostało podzielonych na trzy grupy. Bezpośredni awans do finałów zapewni sobie tylko połowa z nich - po dwa składy z każdej czwórki. Pozostała szóstka trafi do fazy Showdown, gdzie będzie miała jeszcze jedną szansę na ugranie miejsca w decydującej części jesiennej edycji. Każda ekipa wolałaby oszczędzić sobie takich dodatkowych nerwów.
W Grupie A zdecydowanym faworytem jest Vitality. Jeśli francuska marka z niej nie wyjdzie, będzie to rozpatrywane jako sensacja. Dlatego też ciekawie zapowiada się walka o drugie miejsce premiowane awansem, o które zawalczą Szwedzi z Ninjas in Pyjamas i odświeżone transferami Complexity oraz Evil Geniuses. To kolejna próba dla amerykańskich organizacji, by wreszcie pokazać, że różnica jakości względem Europy nie jest aż tak drastyczna.
Drugą czwórkę stworzy prawdziwa śmietanka towarzyska. Heroic to jeden z niewielu zespołów, które nie przeprowadziły żadnych zmian. W kolektywie siła i pora, aby Duńczycy to udowodnili. Są w końcu obecnymi liderami światowego rankingu oraz mistrzami wiosennego BLAST Premier. NAVI z kolei wymieniło aż trzech graczy - to idealna okazja by sprawdzić, czy owoce wspólnej pracy nowego składu są już dojrzałe. Astralis i BIG to bardzo duże nazwy w esportowych kręgach, lecz ostatnie lata były dla nich bardzo przeciętne. Być może przełamanie nastąpi właśnie po transferowym trzęsieniu ziemi, które miało miejsce w minionych tygodniach. BLAST jest też pierwszą dużą próbą dla Mateusza “mantuu” Wilczewskiego z BIG, który wraca do aktywnej rywalizacji na scenie po rocznej przerwie.
Na koniec pozostaje Grupa C. FaZe Clan i G2 Esports pozostawiły swoje składy bez rotacji, za to w Liquid i OG doszło do fundamentalnych zmian. Dwa różnie skrajne podejścia do tematu. Pytanie tylko, kto wyjdzie na tym lepiej? Polscy kibice będą trzymać kciuki za Macieja “F1KU” Miklasa, który wraz z nowymi kompanami z OG musi postarać się utrzeć nosa większym graczom przy stole.
Podział grup BLAST Premier Fall 2023 (13.07-23.07) wygląda następująco:
Grupa A
Grupa B
Grupa C
Gdzie oglądać
Oficjalna polska transmisja fazy grupowej BLAST Premier Fall 2023 będzie dostępna na kanale Piotra ‘izakai Skowyrskiego w serwisie Twitch.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.