Polki zajęły trzecie miejsce w rozgrywkach Ligi Narodów. To historyczny sukces naszych siatkarek. Wiąże się z dużą gratyfikację finansową. Biało-czerwone zarobiły łącznie około 1,6 mln złotych. Co ciekawe, gdyby zawodniczki Stefano Lavariniego zostały mistrzynami świata, dostałyby... o połowę mniej.
Polki znakomicie spisywały się w tegorocznej edycji Ligi Narodów. Najpierw dość nieoczekiwanie, jednak zasłużenie wygrały fazę zasadniczą Ligi Narodów. Potrafiły wygrywać ze światowymi potęgami, triumfowały regularnie, grały widowiskowo i skutecznie. Włoski trener Stefano Lavarini na nowo zaszczepił w naszych reprezentantkach gen wygrywania. Biało-czerwone uwierzyły w swoje umiejętności i błyskawicznie dołączyły do światowej elity.
Brązowy medal LN jest jednym z większych sukcesów w historii żeńskiej siatkówki. Panie długie lata czekały na krążek przywieziony z międzynarodowej imprezy. Z trzecim miejscem wiąże się też odpowiednia gratyfikacja finansowa.
Za najniższe miejsce na podium organizatorzy przewidzieli kwotę w wysokości 300 tysięcy dolarów (około 1,2 mln złotych). Jednak to nie wszystko. Za same występy w fazie grupowej LN Polki otrzymały 410 tysięcy zł. Łącznie otrzymały około 1,6 mln zł. To bardzo duża nagroda, jeżeli chodzi o siatkarskie standardy.
Siatkówka jest pełna paradoksów. Najmniej warty jest triumf w... mistrzostwach świata. Najwięcej z kolei zarobić można w komercyjnych rozgrywkach Ligi Narodów. Różnice są naprawdę duże... Za wygranie LN przysługuje nagroda w postaci miliona dolarów (około czterech mln złotych). Za zwycięstwo w Pucharze Świata otrzymuje się 600 tysięcy dolarów (ok. 2,4 mln złotych), w mistrzostwach Europy 500 tysięcy dolarów (ok. 2 mln złotych), a w mistrzostwach świata 200 tysięcy dolarów (ok. 800 tys. złotych). Jednak w życiu nie zawsze najważniejsze są pieniądze. Dla samych siatkarek i tak najcenniejszy byłby złoty medal MŚ...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.