| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa chce zwiększyć frekwencję na swoim stadionie. – Byłbym zadowolony, gdyby na każdym meczu pojawiało się 20 tysięcy fanów – twierdzi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający stołecznego klubu. Teraz Wojskowi rozpoczynają kolejny projekt – klub chce odwiedzić wszystkie dzielnice w mieście.
W poprzednim sezonie Legia Warszawa pobiła rekord średniej frekwencji na mecz w kontekście meczów rozgrywanych na stadionie przy Łazienkowskiej. Nowe rozgrywki Wojskowi rozpoczną z kompletem publiczności. Wszystkie miejsca na piątkową konfrontację (21.07, 20:30) z Łódzkim Klubem Sportowym zostały wyprzedane. Stołeczny klub celuje jednak wyżej. – Byłbym zadowolony, gdyby na każdym meczu na naszym obiekcie pojawiało się przynajmniej 20 tysięcy widzów – przyznaje Marcin Herra, wiceprezes zarządzający wicemistrzów Polski.
Legia wraz z nowym sezonem rozpoczyna kilka nowych projektów. Od pierwszego meczu sezonu na kibiców Wojskowych czekać będzie specjalny "Legia Park", w którym już kilka godzin przed meczem fani będą mogli spędzić czas, skorzystać z gastronomii czy pobawić się wraz z muzyką. Przed rywalizacją z ŁKS-em zaprezentowano także nowe koszulki wyjazdowe, w których zawodnicy wyjątkowo zaprezentują się na własnym stadionie w trakcie inauguracji PKO Ekstraklasy. Wicemistrzowie Polski ruszają też z akcją "Legia w Twojej dzielnicy".
Legia chce odwiedzić wszystkie dzielnice Warszawy
Legia od dłuższego czasu stawia na projekty, które pokazują przywiązanie klubu do miasta. To samo stara się przekazać zawodnikom. Przed meczem z ŁKS-em gracze wicemistrzów Polski odwiedzili Muzeum Powstania Warszawskiego. – Chcemy, by nasi piłkarze poznali energię i wielką historię Warszawy. Muszą wiedzieć, w jakim mieście występują. Ostatnio odwiedzili muzeum, co było też inicjatywą trenera Runjai – opowiadał Herra.
Legia jednocześnie rozpoczęła akcję skierowaną do 18 dzielnic stolicy. Ta ma być zorientowana na aktywizację dzieci, młodzieży i osób starszych oraz organizację wydarzeń i inicjatyw promujących sportowy tryb życia. Pierwsza umowa została podpisana z urzędem dzielnicy Białołęka.
– Chcemy rozwijać zaangażowanie dzielnic Warszawy w życie Legii i wykorzystać ich ogromny potencjał demograficzny. Premierową edycję tej społecznej inicjatywy rozpoczniemy już we wrześniu z Białołęką. Cieszy nas, że mamy wspólne koncepcje i wizje dotyczące otwierania możliwości do uprawiania sportu przede wszystkim wśród najmłodszych, które budują wartości międzyludzkie, kształtują postawę życiową oraz pozytywnie wpływają na kondycję zdrowotną. W najbliższej przyszłości będziemy informować o nawiązaniu porozumienia z kolejnymi dzielnicami i jestem przekonany, że wraz z dołączaniem nowych partnerów zasięg programu będzie coraz bogatszy. Legia jako największa marka sportowa w Polsce będzie uczestniczyć w procesie aktywizacji sportowej mieszkańców swojego miasta – opowiadał wiceprezes zarządzający klubem, Marcin Herra.
– Bardzo cieszę się z nawiązania porozumienia z Legią. Białołęka jako pierwsza dołącza do projektu #LegiaWTwojejDzielnicy. Razem przeprowadzimy akcje społeczne, sportowe, edukacyjne, na Białołęce odbędzie się również turniej piłkarski. Będziemy razem w naszych szkołach i wesprzemy piłkarzy Legii na trybunach – mówił burmistrz Białołęki, Grzegorz Kuca. Wkrótce władze klubu rozpoczną cykl spotkań z przedstawicielami władz dzielnicowych, aby ustalić zakres i harmonogram wspólnych działań.
Główne założenia projektu #LegiaWTwojejDzielnicy:
– Integracja lokalnej społeczności poprzez zajęcia sportowo-rekreacyjne
– Organizacja zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży
– Zachęcanie osób starszych do uprawiania sportu
– Rozwijanie zainteresowań poprzez podnoszenie umiejętności sportowych i promowania zdrowego stylu życia
– Aktywizacja ruchowa społeczności lokalnej (przełamanie bierności fizycznej) dzięki współdziałaniu i integracji partnerów porozumienia oraz różnych przedstawicieli środowiska sportowego
Legia rozpocznie sezon w PKO Ekstraklasie od piątkowego meczu (21.07, 20:30) z Łódzkim Klubem Sportowych. Potem Wojskowych czekają dwa spotkanie w Lidze konferencji Europy z Ordabasami Szymkent z Kazachstanu. Obie konfrontacje będzie można obejrzeć na antenie Telewizji Polskiej!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.