| Piłka nożna / Betclic 1 Liga
Sprawa pobicia Kewina Komara odbiła się szerokiem echem. Pisały o niej media z całej Europy. Początkowa wersja wskazywała, że bójka ma tło kibicowskie i stoją za nią fani Wisły Kraków. Według ustaleń policji, są to nieprawdziwe informacje. Klub stracił przez to wizerunkowo. Opublikował nawet raport z dokładnymi danymi.
W trakcie festynu w Wiśniczu Małym doszło do bójki, w której udział brał bramkarz Puszczy Niepołomice, Kewin Komar. Złamał w niej kciuka, co wyklucza go z gry do końca rundy. Początkowa wersja, podana przez dziennikarzy WP, wskazywała, że awantura ma tło kibicowskie. Tę wersję wykluczyła policja oraz będący na miejscu strażacy.
Zanim jednak do tego doszło, spora fala krytyki spadła na Wisłę Kraków i jej fanów. W Internecie przewijały się obraźliwe wpisy, a klub oberwał przez to wizerunkowo. Prezes, Jarosław Królewski, zapowiedział stanowczą reakcję i tak też zrobił. 6 września opublikowano dokładny raport, z którego można dowiedzieć się o stratach, jakie Biała Gwiazda poniosła przez podanie do opinii publicznej nieprawdziwej informacji.
Można w nim wyczytać, że w okresie między 28 a 30 sierpnia powstało 487 publikacji na ten temat. Spora część z nich miała negatywny wydźwięk. Szacowana wartość strat z tego tytułu wyniosła 1,732 243 zł.
Całkowity zasięg artykułów sięgał ponad 18 milionów. Napisały o tym największe redakcji w Europie m.in. BBC, Marca, czy AS. Klub dokładnie przeanalizował wszystkie dane i opracował szczegółowy raport.
Sprawa Kewina Komara wciąż budzi wiele emocji. Bramkarz udzielił niedawno wywiadu portalowi meczyki.pl, w którym opisał swoją wersję zdarzeń. Rzecz jasna różni się ona od tej opublikowanej przez Weszło, w której wypowiadają się inni uczestnicy bójki. Jak dotąd Puszcza Niepołomice nie wyciągnęła wobec niego konsekwencji. Sprawę bada policja.
2 - 0
Miedź Legnica
0 - 1
Miedź Legnica
2 - 1
Polonia Warszawa
2 - 3
Znicz Pruszków
0 - 2
Chrobry Głogów
2 - 1
Warta Poznań
1 - 1
Polonia Warszawa
0 - 3
Wisła Kraków
0 - 3
Arka Gdynia
2 - 1
Kotwica Kołobrzeg
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.