Oto definicja meczu kompletnie szalonego. W pierwszej połowie w spotkaniu Bayernu Monachium z Darmstadt kibice nie doczekali się goli, ale byli za to świadkami trzech czerwonych kartek. A po przerwie zobaczyli z kolei siedem trafień w 25 minut! I to jedno absolutnie wyjątkowej urody.
Kibice Bayernu przychodząc na Allianz Arena mogli liczyć na przekonujące zwycięstwo swojej drużyny. Początek spotkania okazał się jednak bardzo zaskakujący. Już w 4. minucie z boiska wyleciał Joshua Kimmich za faul przed polem karnym po swoim fatalnym błędzie w wyprowadzeniu piłki.
Darmstadt z gościnności Bayernu nie chciało jednak korzystać. W 21. i 41. minucie czerwone kartki obejrzeli kolejno Klaus Gjasula i Matej Maglica. Na przerwę oba zespoły schodziły grając 10 na 9. Wtedy jeszcze bramek fani w Monachium nie doświadczyli.
W drugich 45 minutach sytuacja odwróciła się jednak o 180 stopni. Pierwszy gol Harry'ego Kane'a w 51. minucie na dobre otworzył worek z bramkami. W ciągu 25 minut Bawarczycy trafiali do bramki gości łącznie siedem razy! Z czego trafienie angielskiego napastnika na 5:0 miało wyjątkową urodę.
Kane, mając piłkę jeszcze na własnej połowie, zobaczył wysuniętego bramkarza Darmstadt i oddał strzał z okolicy 55. metra. Uderzona piłka przelobowała Marcela Schuhena i wpadła do bramki gości. Drugą połowę Bayern zakończył z dorobkiem ośmiu goli i wygrał starcie 8:0.
Dodatkowym smaczkiem starcia był powrót do gry Manuela Neuera. Niemiecki bramkarz pojawił się na boisku w oficjalnym meczu po raz pierwszy od 1 grudnia 2022 roku.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.