Od 26 lipca 2024 roku oczy kibiców sportu z całego świata zwrócone będą na Paryż. Już teraz za pomocą specjalnych wyliczeń podawane są przewidywane zdobycze medalowe danego kraju. Jeśli ostatnie prognozy miałyby się potwierdzić, polscy fani nie mogliby być usatysfakcjonowani.
Na stronie Nielsen tworzona jest wirtualna tabela, która przewiduje, jak dany kraj poradzi sobie na igrzyskach w stolicy Francji. Obliczenia są wykonywane za pomocą specjalnego narzędzia Gracenote, które bierze pod uwagę indywidualne i drużynowe osiągnięcia z poprzednich igrzysk, mistrzostw świata czy pucharów świata. Tabela będzie aktualizowana co miesiąc aż do rozpoczęcia zawodów w Paryżu.
Obecne przewidywania dla Polski nie są najlepsze. Według wyliczeń biało-czerwoni mieliby wrócić z Paryża z 11 medalami, co dawałoby nam 20. miejsce pod względem liczby zdobytych krążków. Gracenote dokładnie podaje, że Polska miałaby zdobyć 5 złotych, 4 srebrne i 2 brązowe medale. Na igrzyskach w Tokio nasza reprezentacja wywalczyła 14 medali (4 złote, 5 srebrnych i 5 brązowych).
🇦🇺 - Australia is projected to have its best Olympics since 2004 according to our latest Virtual Medal Table projection for #Paris2024
— Gracenote Olympic (@GracenoteGold) December 21, 2023
Achieving 50 medals relies heavily on swimming success.
See our full forecast here:https://t.co/ualyc5hFtU pic.twitter.com/6NT9gmp4aI
Jedynym, co uległoby poprawie, byłaby więc liczba miejsc na najwyższym stopniu podium. 11 medali Polacy zdobywali w 2008, 2012 i 2016 roku. Trzy najlepsze nacje wymieniane na stronie Nielsena to kolejno Stany Zjednoczone, Chiny i Wielka Brytania.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.