| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa w ostatnich tygodniach nie radzi sobie najlepiej w rozgrywkach ligowych. Przegrała w PKO BP Ekstraklasie wszystkie z czterech ostatnich meczów. Dyrektor sportowy klubu, Jacek Zieliński, był gościem Tomasza Włodarczyka na kanale Meczyki i zdradził, co jest przyczyną gorszych rezultatów Wojskowych i dlaczego Igor Strzałek nie dostaje szans na grę.
– Rzuty rożne w ofensywie sprawiały nam pewien problem. Mieliśmy ich 74 i aż 44 procent z nich kończyliśmy strzałem. Nie strzeliliśmy jednak żadnego gola. Piłka nie wpadała do siatki. A to obrońca wybił z linii bramkowej, a to tuż obok, a to świetna interwencja bramkarza, a to słupek, a to poprzeczka – stwierdził Zieliński w rozmowie z Włodarczykiem.
Aby lepiej zobrazować rzeczywistość warto dodać, że podobną liczbę rzutów rożnych ma Radomiak Radom. Zieloni strzelili jednak trzy gole po dośrodkowaniach z narożnika boiska. – To już dobry wynik, ale są tacy, którzy strzelają więcej. Mniej więcej jedna bramka na dziesięć rzutów rożnych – takie rzeczy się zdarzają – dodał dyrektor sportowy warszawskiego klubu.
Druga przyczyna niepowodzeń wskazana przez Zielińskiego to fakt, że przeciwnicy "nauczyli się" gry Legii i w ostatnim czasie wykorzystywali wysoko ustawioną obronę, posyłając długie podania za plecy obrońców.
W ostatnim czasie kibice warszawskiej drużyny niepokoją się brakiem na boisku wychowanka klubu, Igora Strzałka. 19-latek to niebywały talent, ale w obecnym sezonie nie cieszy się zaufaniem trenera Kosty Runjaicia. Dotychczas w pierwszej drużynie rozegrał zaledwie 68 minut.
– Być może Igor nie jest zadowolony z tego, ile minut dostaje, ale jest też inny aspekt. Nie uważam, żeby młody zawodnik był na poziomie tego, z którym ma rywalizować o miejsce w składzie albo nawet pierwszym zmiennikiem. Ci młodzi chłopcy potrzebują trochę więcej czasu i tak dalej. Mimo wszystko oczekujemy, że też będą coś dostarczać. Wprowadzanie młodych chłopaków ma swój koszt i my ten koszt chcemy ponosić – rozpoczął Zieliński.
– Naszym głównym celem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Owszem, oni chcą wprowadzenia Strzałka, Majchrzaka jak wróci z wypożyczenia, Tobiasza, ale przede wszystkim oczekują, że będziemy zdobywać trofea. (...) Nie chcemy być klubem, który będzie dostarczał mnóstwo młodzieży na zewnątrz. Czy do klubów polskich, czy do klubów zagranicznych. – wyjaśnił.
– Gdybyśmy chcieli sprzedać Strzałka, to wystawilibyśmy go w pierwszym składzie na wiosnę i gwarantuję, że po takiej jednej rundzie bez problemu dostajemy ofertę sprzedaży za 5 milionów euro – stwierdził dyrektor sportowy w rozmowie z Włodarczykiem. – Tu potrzebna jest cierpliwość. Chcemy, żeby Strzałek pograł trochę "na kredyt", żeby się ogrywał, bo w perspektywie może być bardzo dobry – dodał.
– Trzeba mieć troszeczkę rozsądku. Żeby on dojrzewał piłkarsko, fizycznie i żeby odchodząc na zachód, sobie tam poradził. Ilu zawodników teraz tam gra? Ilu zawodników, których Lech sprzedał? Co z naszymi? Karbownik dopiero teraz zaczął grać, a co było wcześniej w Brighton? (...) To jest jakiś proces – powiedział.
– Tyle, ile on się nasłucha od tych wszystkich osób ze swojego otoczenia, którzy klepią go po plecach i mówią, jaki to on nie jest skrzywdzony. Te osoby sobie chyba nawet nie zdają sprawy, że robią mu ogromną krzywdę. Że tak naprawdę wprowadzają go w taki nastrój, że on na treningu jednym czy drugim wygląda zdecydowanie gorzej, niż powinien, bo on jest sfrustrowany, niezadowolony To jest dobry chłopak. To jest dobry charakter, on się jeszcze w miarę trzyma, ale ma też takie momenty – stwierdził dyrektor Legii.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.