Nie trzeba występować w Lidze Mistrzów, żeby być oglądanym przez miliony osób. Najlepszym tego dowodem jest Latarnik Choczewo. Film drużyny, która na co dzień rozgrywa mecze w B klasie, stał się hitem Internetu.
W opublikowanym nagraniu jeden z zawodników w dość specyficzny sposób, bo na siedząco, mija przeciwnika. Kulminacją jest jednak sposób, w jaki drybler został powstrzymany. Gracz drużyny przeciwnej z wielkim impetem wykonał wślizg z powietrza, brutalnie faulując rywala.
Latarnik opublikował filmik na swoim TikToku. Specyficzne nagranie zyskiwało coraz większą popularność, a prawdziwym hitem stało się po udostępnieniu przez profil 433 na Instagramie – obserwowany przez niemal 70 milionów ludzi.
TikTok Latarnika w momencie publikacji tekstu ma już 6,7 milionów wyświetleń i ponad 790 tysięcy polubień. Na klubowej stronie powstał artykuł, z którego bije wielka duma z osiągnięcia dotąd mało znanej drużyny.
"Sukces ten jest nie tylko dowodem na siłę mediów społecznościowych, ale również na to, że w erze cyfrowej nawet najmniejsze kluby mają szansę na globalną rozpoznawalność. Filmik stał się punktem zwrotnym dla Latarnika, otwierając nowe możliwości i perspektywy przed klubem.
Co to oznacza dla przyszłości Latarnika Choczewo? Już teraz można zauważyć wzrost zainteresowania klubem, co może przyciągnąć nowych sponsorów, a także zwiększyć zainteresowanie młodzieży piłkarską w regionie. Nie można też wykluczyć, że ten niespodziewany zwrot akcji przyczyni się do zwiększenia frekwencji na meczach, a Latarnik Choczewo stanie się symbolem tego, że w piłce nożnej nie ma rzeczy niemożliwych.
Ten nieoczekiwany zwrot w historii Latarnika Choczewo pokazuje, że każdy moment na boisku może stać się złotym strzałem w cyfrowym świecie. Dzięki determinacji, pasji i niewielkiej dawce przypadku, Latarnik Choczewo udowodnił, że w sporcie każdy ma szansę na chwilę sławy" – czytamy na stronie klubu.
Latarnik Choczewo jest liderem pomorskiej B-klasy w grupie Gdańsk I. Drużyna zdobyła 26 punktów w 11 kolejkach.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (938 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.