Walka Tysona Fury'ego z Ołeksandrem Usykiem to najbardziej wyczekiwane bokserskie starcie od lat. Po raz pierwszy od 1999 roku poznamy niekwestionowanego mistrza świata wagi ciężkiej. Fury zdradził, ile zarobi za pojedynek, który odbędzie się 17 lutego w Rijadzie.
Z początku starcie Usyka z Furym miało się odbyć 23 grudnia, jednak "Król Cyganów" stoczył niedawno nadspodziewanie trudną walkę z byłym mistrzem UFC, Francisem Ngannou. Od razu poinformował, że nie da rady walczyć z Ukraińcem pod koniec roku. Fani i eksperci zaczęli wtedy nawet podejrzewać, że Brytyjczyk spróbuje w ten sposób całkowicie odwołać starcie z Usykiem.
Nic bardziej mylnego. Szybko poinformowano, że długo wyczekiwana walka o niekwestionowane mistrzostwo świata wagi ciężkiej (pierwsze od 1999 roku, kiedy każdy tytuł w swoich rękach miał Lennox Lewis) odbędzie się w Rijadzie 17 lutego. A tego typu starcie oznacza też ogromne pieniądze.
– Wtedy, gdy walka nie mogła dojść do skutku, wydawało się, że wszyscy byli zadowoleni. Teraz mają, czego chcieli. Niech się tym cieszą, a nie zachowują się tak, jakby byli rozczarowani. Ludzie mówili, że to się nie stanie, że się boję, że uciekam. A co się stało teraz? Zaraz zarobię kolejne 100 milionów funtów – powiedział Fury cytowany przez hiszpański dziennik "Marca".
To potwierdzenie słów jego promotora, który przed miesiącem sugerował, że brytyjski pięściarz faktycznie zainkasuje 100 milionów funtów. Bob Arum zdradził jednak wtedy, że Fury może się obrazić na stwierdzenie o 100 milionach, ponieważ ostatecznie liczy nawet na więcej. Ta liczba może być więc "podstawową" lub za samą walkę, podczas gdy ostateczne zarobki mistrza świata skończą się na znacznie wyższej kwocie. Nie jest to jednak bokserski rekord. Swego czasu mówiło się o tym, że Floyd Mayweather junior za starcie z Conorem McGregorem zgarnął w granicach 250-275 milionów dolarów.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.