W Barcelonie ostatnio narzekano na nadmierne eksploatowanie piłkarzy po kontuzji Gaviego, a tymczasem klub sam nie pomaga w tej kwestii. Jak donosi "Sport", mistrzowie Hiszpanii w przerwie świątecznej mają rozegrać towarzyski mecz w USA. Ma do tego dojść zaledwie... dzień po spotkaniu ligowym. By przekonać zawodników do pomysłu, władze Blaugrana postanowiły zaoferować im premię za wyjazd.
👉 TVP zmienia standard nadawania. Sprawdź, jak nadal nas oglądać!
Ostatni mecz ligowy Barcelony przed przerwą świąteczną zaplanowany jest na 20 grudnia. Wtedy drużyna Roberta Lewandowskiego ma podjąć Almerię. Następnie gracze mieli udać się na wypoczynek, chociaż klubowe władze wpadły na inny pomysł...
Jak donosi "Sport", pojawił się plan, aby nieco skrócić przerwę, udać się do Dallas i rozegrać mecz towarzyski z meksykańskim CF America. Mecz z Almerią zostanie rozegrany 20 grudnia o godz. 19:00, a sparing zostałby rozegrany... zaledwie 25 godzin później. Barcelona miałaby otrzymać za występ cztery miliony euro.
Plan nie spodobał się piłkarzom, którzy już wyrazili swój sprzeciw. "Ryzyko jest zbyt duże, wysiłek ogromny, a harmonogram zbyt napięty, aby dodawać mecze tak, jakby nic się nie wydarzyło" – ujawnia kataloński dziennik. Klub postanowił jednak złożyć im propozycję. Każdy z piłkarzy za wyjazd do USA miałby otrzymać premię w wysokości 100 tysięcy euro.
Sytuacja jest o tyle kontrowersyjna, że w Barcelonie ostatnio byli wściekli za wystawienie Gaviego w meczu Hiszpanii z Gruzją, gdy La Furia Roja miała już pewny awans do Euro 2024. Pomocnik Barcy zerwał więzadła krzyżowe i może pauzować nawet dziewięć miesięcy. "Dlaczego więc musimy krytykować FIFA lub UEFA, skoro Barca robi to samo? A może płakać lub przytulać Gaviego z powodu kontuzji, gdy sami gracze przyznają, że pieniądze są warte więcej niż narażanie zdrowia? W każdym razie nie musisz patrzeć tylko na FIFA czy UEFA, czasami samemu może zrobić wiele, aby poprawić sytuację" – spuentował "Sport".
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.