| Koszykówka / Rozgrywki ligowe
Trefl po raz drugi przegrał z Asseco Prokomem w finale Tauron Basket Ligi. Tym razem różnica miedzy pretendentem z Sopotu, a mistrzem z Gdyni była jeszcze bardziej widoczna.
– W pierwszej kwarcie graliśmy tak jak należy, czyli agresywnie i zdecydowanie w obronie, ale w drugiej całkowicie się pogubiliśmy i nasza strategia legła we gruzach. Po przerwie próbowaliśmy zmieniać systemy gry zarówno w ataku jak i obronie. Częściowo przyniosło to efekt, ale nie wystarczyło do odniesienia zwycięstwa – skomentował mecz trener Trefla, Karlis Muiznieks.
– Nie pozostaje nam nic innego jak zrobić to, co Asseco Prokom uczyniło we własnej hali, czyli wygrać w Ergo Arenie – zapowiedział Jermaine Mallett z Trefla. – Tylko dwa zwycięstwa mogą przedłużyć nasze nadzieje na wywalczenie mistrzostwa Polski. Warto podkreślić, że tym razem w gdyńskim zespole słabiej zagrali liderzy, ale pozostali koszykarze godnie ich zastąpili – zauważył.
Adamek chwali i... wytyka błędy
– Ponownie zespołowo zagraliśmy w ataku, o czym świadczy naszych 19 asyst przy siedmiu rywali. Cieszymy się ze zwycięstwa, jednak w perspektywie dwóch spotkań w Sopocie musimy poprawić zwłaszcza dwa elementy - ograniczyć liczbę własnych strat oraz lepiej walczyć pod koszami, bo na bronionej tablicy pozwoliliśmy koszykarzom Trefla na zebranie aż 18 piłek – podsumował grę swojej drużyny trener Asseco Prokomu, Andrzej Adamek.
– Bardzo dobrze zagraliśmy w obronie. Zresztą w tym spotkaniu dominowała zdecydowana i twarda, niekiedy prowadzona nawet wręcz walka. Cieszymy się z drugiego zwycięstwa, ale nie zamierzamy jeszcze świętować mistrzowskiego tytułu. Twardo stąpamy po ziemi i zdajemy sobie sprawę, że rywalizacja jeszcze się nie skończyła – przyznał środkowy obrońców tytułu, Adam Hrycaniuk.
Czytaj również: Asseco Prokom – Trefl 11:0!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.