Harry Kane w 14. kolejkach Bundesligi zdobył 20 bramek. To najlepszy wynik w historii rozgrywek. Anglik pobił rekord Uwe Seelera, który w sezonie 1963/1964 do strzelenia swoich pierwszych 20 goli w lidze potrzebował 21 meczów.
Kane błyskawicznie zaaklimatyzował się w Niemczech. Były napastnik Tottenhamu strzela jak na zawołanie w Bayernie Monachium. Anglik rozegrał 14 spotkań w Bundeslidze. Uzbierał już 20 goli. Jest to najlepszy wynik w historii Bundesligi, jeżeli chodzi o tempo zdobywania pierwszych bramek. Dotychczas najlepszym wynikiem mógł się pochwalić Uwe Seeler. Z pierwszych 20 trafień w lidze niemieckiej cieszył się w sezonie 1963/1964. Różnica jest jednak taka, że Niemiec potrzebował 21 meczów, Kane raptem... 14.
Gwiazda Bayernu w imponującym stylu pobiła 60-letni rekord Bundesligi. Jeżeli nie zwolni tempa, to w maju rozprawi się z kolejnym, Roberta Lewandowskiego.
Gerd Mueller w sezonie 1971/1972 cieszył się z 40 trafień w Bundeslidze. Ten wynik przetrwał blisko pół wieku. Dokładnie 22 maja 2021 roku "Lewy" pokonał Rafała Gikiewicza i zdobył wtedy 41. gola w sezonie. Polak pobił, wydawało się, niemożliwy do pobicia rekord.
Wiele na to wskazuje, że znakomity bilans kapitana reprezentacji Polski zostanie poprawiony po... trzech latach. Obecnie Kane ma na koncie 20 bramek i pięć asyst. Za nami dopiero 15 z 34 kolejek Bundesligi. Nie jesteśmy jeszcze nawet w połowie sezonu, a 30-latek ma na koncie już połowę trafień "Lewego".
Wydaje się, że Kane'a zatrzymać może jedynie... kontuzja. Uraz mocno pokrzyżował plany Lewandowskiemu w sezonie 2020/2021. Polak w całym sezonie opuścił wtedy pięć spotkań. Anglik gra obecnie niemalże wszystko od początku do końca. Znajduje się w znakomitej formie i jeżeli nie zwolni tempa, to obecny rekord "Lewego" zostanie pobity kilka kolejek przed końcem rozgrywek.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (955 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.