Piłkarskie starcie w oktagonie zakończyło się zwycięstwem Jakuba Wawrzyniaka. 49-krotny reprezentant Polski pokonał przez techniczny nokaut Tomasza Hajtę. Była to walka wieczoru gali Clout MMA 3 w Warszawie.
Pudzianowski mówi o końcu kariery. "Nie żyje się wiecznie"
Dla Wawrzyniaka był to debiut w sportach walki. Mimo to były obrońca Legii Warszawa i Panathinaikosu Ateny wypadł o wiele lepiej od starszego o 11 lat Hajty. Legenda Schalke upadła na matę aż cztery razy. Za każdym razem Hajto podnosił się, ale pod koniec drugiej rundy sędzia przerwał walkę.
Szybciej skończyło się inne starcie z udziałem byłych sportowców. Mistrz Europy z 2009 roku Zbigniew Bartman pokonał występującego w przeszłości w Legii czy Catanii Błażeja Augustyna. Pojedynek skończył się w pierwszej rundzie, ponieważ były piłkarz nie był w stanie kontynuować walki ze względu na kontuzję ręki.
Bartman miał przewagę od początku, a kropkę nad "i" postawił potężnym kopnięciem w głowę Augustyna. 36-latek odniósł drugie zwycięstwo w Clout MMA i drugie przed czasem. Wcześniej pokonał Hajtę przez duszenie w drugiej rundzie.
Jeszcze przed rozpoczęciem piątkowej gali, federacja Clout MMA ogłosiła dołączenie kolejnych postaci ze świata sportu w jej szeregi. Przygodę z freak fightami rozpocznie niebawem Marcin Lewandowski. 36-latek to wielokrotny medalista mistrzostw świata i Europy w biegach na 800 i 1500 metrów.
Były lekkoatleta zakończył karierę w ubiegłym roku. Jak sam przyznał, już wtedy myślał o walkach w oktagonie. – W momencie, kiedy zakończyłem karierę, odpowiednie pytanie brzmiało u mnie nie: "czy?" tylko: "kiedy?" – powiedział w piątek Lewandowski.
W Clout MMA będzie walczyć również Salim Touahri. To polski zawodnik MMA, który w przeszłości stoczył trzy walki w najpopularniejszej federacji na świecie – UFC. 34-latek przegrał starcia z Warlleyem Alvesem, Keitą Nakamurą oraz Mickey Gallem.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.