80 procent biletów na Puchar Świata w skokach narciarskich w Zakopanem jest już sprzedanych – powiedział w czwartek Wojciech Gumny, dyrektor organizacyjny imprezy. Oczekuje się, że w weekend na trybunach Wielkiej Krokwi zasiądzie 17,5 tys. kibiców. Obiekt jest już przygotowany.
👉 Walka o miejsce w drużynie trwa. "Nikt nie powinien czuć się gorszy"
– Bilety są już w 80 proc. sprzedane, a na niektóre sektory nie ma już w ich ogóle. Zawsze zachęcamy do kupowania wejściówek z wyprzedzeniem, aby dostać się na wybrane miejsce. Kibice najchętniej kupują bilety do tzw. strefy VIP przy wybiegu Wielkiej Krokwi, których już nie ma od dwóch miesięcy. W innych sektorach zostały ostatnie miejsca. Nie ma już miejscówek na trybunach siedzących, a ostatnie bilety są na trybuny górne, umiejscowione po obu stronach zeskoku Wielkiej Krokwi – wyjaśnił Gumny.
Bilety na Puchar Świata w skokach można kupować na platformie ebilet.pl - sprzedaż odbywa się internetowo. Ceny kart wstępu na trybuny Wielkiej Krokwi zaczynają się od 100 zł – na piątkowe kwalifikacje. Bilet jednodniowy w miejscu stojącym to koszt 200 lub 250 zł w zależności od sektora. Bilet na jeden dzień skoków na trybunach z miejscem siedzącym kosztują 450 lub 750 zł.
W czwartek w Zakopanem przyszła odwilż, termometry pokazały +6 stopni Celsjusza i zaczął padać deszcz. Na kolejne dni zapowiadany jest nawrót mrozów i niewielkie opady śniegu. Na weekend Pucharu Świata zapowiadane jest słońce i mróz od -2 do -4 st. C w dzień, a co najważniejsze, ma być bezwietrznie. W poprzednich latach, mimo prognoz zwiastujących wiatr, w Zakopanem zawsze udawało się przeprowadzić konkurs skoków.
– Na ten weekend zapowiadana jest piękna pogoda i na tę chwilę wygląda na to, że zawody w Zakopanem powinny się udać. Skocznia jest już właściwie od wtorku gotowa do skakania. Jeszcze w czwartek mają odbyć się pierwsze treningi, a w piątek zaczynamy Puchar Świata. Na piątek zapowiadane są w Zakopanem niewielkie opady śniegu, ale nie wpłynie to w żaden sposób na przebieg zaplanowanych skoków. Ratrak jest w gotowości i będziemy reagować na bieżąco, w zależności od sytuacji pogodowej – podkreślił dyrektor organizacyjny Pucharu Świata w skokach w Zakopanem.
Stolica Tatr od wielu lat cieszy się ogromną popularnością wśród fanów skoków narciarskich. W 2002 r. Puchar Świata w Zakopanem na żywo oglądało ponad 70 tys. kibiców, którzy zebrali się również na terenach przyległych do stadionu. Obecnie pojemność trybun Wielkiej Krokwi to 25 tys. kibiców. Na weekend organizatorzy spodziewają się 17,5 tys. kibiców.
– Od wielu lat pracujemy nad tym, żeby Puchar Świata w Zakopanem był świętem skoków, niezależnie od tego, kto staje na podium, choć wiadomo, że najbardziej cieszymy się, kiedy na najwyższych miejscach stają Polacy. Zawody obrosły już legendami. Zakopane w tym czasie się bawi. To także wielkie święto patriotyzmu i barw narodowych – dodał Gumny.
Dodał, że plusem jest położenie Wielkiej Krokwi w niedalekiej odległości od centrum miasta. Prosto ze skoczni można spacerem dojść na słynne Krupówki, gdzie najczęściej kibice świętują.
W piątek na Wielkiej Krokwi odbędą się kwalifikacje. Na sobotę zaplanowano drużynowy konkurs skoków, a w niedzielę odbędzie się konkurs indywidualny. Transmisje w TVP.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.