Na ten dzień czekali wszyscy kibice Manchesteru City. W meczu przeciwko Burnley do gry po kontuzji wrócił najlepszy strzelec drużyny Erling Haaland, a Obywatele wygrali pewnie 3:1. Dzięki temu zwycięstwu awansowali na drugie miejsce w tabeli Premier League.
56 dni – dokładnie tyle czasu minęło od ostatniego występu Haalanda w barwach Manchesteru City. Od tamtej pory Norweg leczył kontuzję stopy, a ominęło go 10 meczów, w tym starcia w Klubowych Mistrzostwach Świata, Pucharze Anglii i oczywiście Premier League. Najlepszy strzelec Manchesteru City pojawił się na murawie w 71. minucie, zmieniając Kevina De Bruyne. Miał nawet dwie dobre sytuacje do zdobycia bramki, ale najpierw skiksował, a później został powstrzymany przez obrońców.
To i tak nie miało większego znaczenia, bo jego drużyna kontrolowała mecz i prowadziła już 3:0. Bezsprzecznym bohaterem był Julian Alvarez, który strzelił dwa gole i tym samym sprawił sobie idealny prezent na 24. urodziny, które obchodził w środę. Na początku drugiej połowy wynik podwyższył Rodri.
Gdy wydawało się, że Ederson zachowa czyste konto, w doliczonym czasie gry piłkę do jego bramki wpakował Ameen Al-Dakhil. Było to pierwsze trafienie Burnley w meczu z Manchesterem City od... 2019 roku.
Mecz ostatecznie zakończył się wynikiem 3:1, a dzięki wygranej Manchester City awansował na 2. miejsce w tabeli Premier League. Po 21 meczach Obywatele mają 46 punktów, tyle samo co Arsenal Londyn, który ma jednak gorszy bilans bramkowy i o jedno spotkanie rozegrane więcej. Liderem jest Liverpool, który w środę wygrał 4:1 z Chelsea Londyn i przewodzi tabeli z 51 punktami na koncie.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.