| Piłka ręczna / ORLEN Superliga
Wyjątkowy dzień w ORLEN Superlidze i ORLEN Superlidze kobiet. 24 kluby grające w obu ligach poinformowały dziś o transferach – do każdego z zespołów dołączył podopieczny fundacji Cancer Fighters, który zmaga się z nowotworem. Transfer do klubu to szansa na poprawę trudnej sytuacji zdrowotnej dziecka. Teraz wszystko w rękach kibiców!
Na profilach społecznościowych klubów występujących w najwyższej klasie rozgrywkowej pojawił się dziś komunikat o transferze nowego zawodnika lub zawodniczki. Każdym z nich jest podopieczny fundacji Cancer Fighters, który stał się członkiem zespołu.
Od teraz do końca maja podopieczni będą wspierani przez zespoły i kibiców. Każdy z klubów ma założoną dedykowaną zbiórkę, a celem minimum jest zebranie 10 000 zł na wsparcie leczenia nowego członka drużyny. Łącznie 24 kluby chcą więc zebrać minimum 240 000 zł dla swoich podopiecznych. Zbiórki będą prowadzone online oraz w halach podczas spotkań ORLEN Superligi i ORLEN Superligi kobiet. W tym celu powstała dedykowana strona z opisem akcji i możliwością wpłaty pieniędzy na podopiecznego danego zespołu.
👉 WESPRZYJ AKCJĘ! LINK DO ZBIÓRKI NA PODOPIECZNYCH CANCER FIGHTERS
"Światło w tunelu" dla dzieci walczących z rakiem
– Dzięki klubom ORLEN Superligi i ORLEN Superligi kobiet, będziemy mogli pomóc naszym 24 wspaniałym podopiecznym, dając im nie tylko wsparcie materialne, ale też ogromne wsparcie moralne. Nasi podopieczni codziennie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Walczą nie tylko z chorobą, ale też z trudnościami w codziennym życiu. Nasza akcja, to światło w tunelu dla nich. Pokazuje, że nie są sami, że cała społeczność – fani sportu, gracze, kluby stoją za nimi murem – mówi Marek Kopyść, prezes fundacji Cancer Fighters.
Podopieczni, w miarę swoich możliwości zdrowotnych, będą pojawiać się na meczach ORLEN Superligi i ORLEN Superligi kobiet, by dopingować swój klub i utożsamiać się z handballową społecznością. Zawodniczki i zawodnicy klubów piłki ręcznej będą również odwiedzać podopiecznych w szpitalach, domach i placówkach, dodając im otuchy w codziennej walce z chorobą.
– Kiedy dowiedzieliśmy się, że nasze dziecko zostanie włączone do akcji, poczuliśmy wdzięczność. To nie tylko szansa na dodatkowe finansowanie leczenia, które jest tak bardzo potrzebne, ale również niesamowite wsparcie mentalne dla naszego dziecka. Otrzymanie koszulki i gadżetów klubu, wiedząc, że cały zespół i jego kibice trzymają za nas kciuki, to coś więcej niż gest. To symbol solidarności i empatii, przypomnienie, że nie jesteśmy sami w tej walce. Dla naszego dziecka to nie tylko nowa koszulka. To znak, że jego walka ma znaczenie, że jest bohaterem nie tylko dla nas, rodziców, ale też dla całej społeczności. To niewyobrażalne, jak dużo to dla nas znaczy. Widzieć uśmiech na twarzy mojego dziecka, kiedy czuje się częścią czegoś większego, kiedy otrzymuje dodatkową motywację do walki – mówi mama Michałka, podopiecznego fundacji Cancer Fighters i bohatera jednego z transferów.
"Walka do samego końca" nabiera nowego znaczenia
– Hasło Superligi to "Walka do samego końca". W każdym meczu obserwujemy jak szczypiornistki i szczypiorniści toczą boje o każdy centymetr boiska, nie odstawiając przy tym kroku. Piłka ręczna to sport dla twardzieli. Prawdziwych twardzieli widujemy jednak nie tylko na superligowych parkietach, ale na oddziałach onkologicznych, kiedy to mali wojownicy walczą o coś najcenniejszego – zdrowie i powrót do normalnego życia. Jestem wdzięczny, że każdy z klubów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi kobiet tak ochoczo włączył się w pomoc dla małych wojowników, od których można się wiele nauczyć co to znaczy prawdziwa walka. Jako liga zawodowa i środowisko piłki ręcznej, po raz kolejny pokazujemy, że potrafimy się zjednoczyć we wspólnej sprawie i nieść radość ludziom nie tylko na trybunach, ale również poza nimi – komentuje Maciej Turchan, PR Manager Superligi sp. z o.o.
– W Fundacji Cancer Fighters mamy jedną wielką misję – zmieniać życie naszych podopiecznych na lepsze. Wierzymy, że każdy gest, każde wsparcie, ma ogromne znaczenie. Ta akcja to nie tylko pomoc finansowa, ale przede wszystkim pokazanie, że solidarność i wspólna walka mają ogromną moc. Razem możemy zrobić naprawdę dużo – nie tylko pomóc naszym podopiecznym w ich batalii, ale też pokazać, że każda przeszkoda jest do pokonania, kiedy działamy wspólnie. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w tę inicjatywę. Razem tworzymy coś wyjątkowego – dodaje Marek Kopyść z Cacner Fighters.
👉 WESPRZYJ AKCJĘ! LINK DO ZBIÓRKI NA PODOPIECZNYCH CANCER FIGHTERS
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.