| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa szuka możliwości rozwoju. Stołeczny klub pozyskał nowe narzędzie, które może pomagać przy okazji transferów oraz przygotowania do kolejnych meczów.
Legia Warszawa ma za sobą trudny początek roku. Stołeczny klub rozegrał sześć meczów, ale wygrał tylko raz. Mimo potknięć rywali, strata do liderującego w PKO BP Ekstraklasie Śląska Wrocław wynosi siedem punktów. W najbliższej kolejce Wojskowi zmierzą się z Widzewem Łódź, a celem będzie przełamanie złej passy. Po drodze stołeczny klub zdecydował się na pozyskanie nowego narzędzia wspomagającego analizę meczów i konkretnych zawodników.
Warszawski klub rozpoczął współpracę ze StatsBomb, firmą zajmującą się danymi. Legia zyska kolejne statystyki, a także narzędzia do wizualizacji wszystkich boiskowych wydarzeń. To ma wzmocnić możliwości w zakresie analizy wyników zespołu, przeciwników oraz konkretnych zawodników, których można porównywać na tle całej ligi czy innych drużyn.
Legia będzie korzystała z platform StatsBomb IQ oraz 360. Wszelkie dane mogą zostać wykorzystane do analizy występów, ale również przy okazji działań skautingowych, które mogą pomóc pod kątem pozyskiwania nowych zawodników. Warszawski klub będzie mógł korzystać z danych dotyczących podań przełamujących linię, odbiorów w przestrzeni, stałych fragmentów gry czy sieci zagrań. To kolejne narzędzie analityczne w portfolio Wojskowych. Wcześniej wicemistrzowie Polski mieli dostęp między innymi do platformy WyScout.
– Jesteśmy zachwyceni współpracą, bo chcemy zintegrować więcej danych wysokiej jakości z naszymi procesami skautingowymi. Ekscytuje nas możliwość wykorzystania zalet produktów. Dzięki systemowi 35- będziemy mieli taktyczne dane o wydarzeniach dotyczących lokalizacji graczy. Dojdą do tego unikalne wskaźniki – twierdzi Radosław Mozyrko, szef legijnego skautingu.
– Decyzja Legii podkreśla jej zaangażowanie we wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań opartych na danych. Te mogą pomóc w kluczowych działaniach w kontekście rekrutacji zawodników i wyników piłkarzy. Nie możemy się doczekać, by pomóc klubowi w odniesieniu sukcesu na boisku, a także poza nim – dodał Flavio Fusi ze StatsBomb.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.