Do walki Mike'a Tysona z youtuberem Jake'em Paulem miało dojść 20 lipca, lecz walka została przełożona. Teraz pojedynek zbliża się wielkimi krokami.. Co ciekawe, ich starcie będzie transmitowane na platformie streamingowej. Gdzie i kiedy oglądać?
Mike Tyson nie potrzebuje specjalnej prezentacji. Jego powrót do ringu od razu wzbudził ogromne zainteresowanie fanów. Tym razem jednak jego rywalem nie będzie klasyczny bokser, a internetowy fenomen, co dodaje walce całkowicie innego wymiaru.
Wydarzenie od początku zapowiada się jako prawdziwe święto dla fanów boksu i nie tylko. To nie tylko pojedynek dwóch różnych światów – sportu tradycyjnego i Internetu, ale także starcie pokoleń. Czy kontrowersyjny youtuber Jake Paul zdoła pokonać legendę ringu? A może doświadczony Tyson udowodni, że pomimo wieku wciąż potrafi dominować? Tego mieliśmy pierwotnie dowiedzieć się już 20 lipca, ale walka została przełożona z powodu problemów zdrowotnych "Żelaznego Mike'a". Teraz jesteśmy coraz bliżej tego starcia...
Mike Tyson ostatni raz do ringu wszedł w pojedynku pokazowym. Na gali bokserskiej w listopadzie 2020 roku decyzją sędziów zremisował on z Royem Jonesem Juniorem. 57-latek ostatnią zawodową walkę stoczył w czerwcu 2005 roku. Przegrał wówczas po szóstej rundzie z Kevinem McBride'em. W swojej karierze zdobywał m.in. tytuły WBC, WBA, IBF i The Ring w kategorii ciężkiej.
Jake Paul jest obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów na świecie. Jego kanał zgromadził ponad 20 milionów subskrybentów, a profil na Instagramie obserwuje prawie 26 milionów użytkowników. W 2023 roku Jake Paul zajął 46. miejsce na liście najlepiej zarabiających sportowców na świecie według magazynu Forbes. Tego samego roku odniósł kolejny sukces, wygrywając walkę z Nate'em Diazem. Jeśli Paul przegra pojedynek z mistrzem, będzie to dopiero jego druga porażka w karierze. Swój pierwszą walkę przegrał w 2017 roku – jego przeciwnikiem był wtedy Tommy Fury.
Sensacyjne starcie będzie można oglądać na Netflixie. Walka Jake Paul – Mike Tyson odbędzie się 15 listopada 2024 roku. Na razie nie wiadomo, o której godzinie rozpocznie się gala w Arllington.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.