Burzę wśród kibiców wywołała cena najnowszej koszulki reprezentacji Polski. Najdroższa wersja "meczówki" ma kosztować 689 złotych. Dobre wieści są takie, że bardzo podobny z wyglądu model będzie można nabyć za nieco ponad 300 zł.
Polski Związek Piłki Nożnej w poniedziałek zaprezentował nowe oficjalne stroje reprezentacji Polski. Biało-czerwoni w zmienionych kompletach zaprezentują się już w meczu z Estonią. Na pierwszym treningu kadry widzieliśmy inne, dość mocno odbiegające odcieniem czerwieni dresy piłkarzy.
Ocena nowej koszulki to kwestia gustu. Jednym podoba się bardziej, drugim nieco mniej. Najwięcej kontrowersji wywołała jednak cena. Najdroższa wersja Vapor kosztuje... 689,99 zł. Kwotę mogliśmy zobaczyć na oficjalnej stronie producenta. Jest to identyczna koszulka, w której występować będą nasi piłkarze. Charakteryzuje się wysoką jakością wykonania oraz zastosowanymi nowoczesnymi technologiami Dri-FIT ADV – czytamy.
Nike oraz PZPN nie poinformowali jeszcze o cenach dwóch pozostałych modeli. Jak ustaliliśmy, będą one zdecydowanie niższe. Zarówno Stadium, jak i TOP są koszulkami zdecydowanie tańszymi i nie odbiegają od standardowych cen rynkowych tego typu produktów. Za koszulkę w modelu Stadium trzeba będzie zapłacić około 480 zł, a za wersję TOP ponad 300 zł.
Modele różnią się krojem, zastosowanymi technologiami oraz materiałem. Wizualnie jednak są bardzo podobne do siebie. Wszystkie federacje, z którymi pracuje Nike, są upoważnione do sprzedaży nowych koszulek od 21 marca 2024 roku. Za strategię cenową i dystrybucję nowych "meczówek" również odpowiada sponsor techniczny.
Cena najdroższej koszulki jest bardzo wysoka, dla niektórych wręcz oszałamiająca. Pozytywną wiadomością jest to, że koszt wersji TOP jest bardziej dopasowany do portfeli Polaków. Wydaje się, że właśnie ten model znajdzie największe grono nabywców.
Baraże o Euro 2024, półfinał Polska – Estonia [szczegóły transmisji na żywo]
Kiedy mecz: czwartek, 21 marca o godzinie 20:45
Gdzie i o której transmisja: od 18:30 w TVP Sport, TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, Smart TV i HbbTV, od 20:20 w TVP 1
Kto skomentuje: Mateusz Borek, Robert Podoliński
Prowadzący studio: Jacek Kurowski
Goście/eksperci: Dariusz Szpakowski, Adrian Mierzejewski, Jakub Wawrzyniak i Rafał Ulatowski (analiza)
Reporterzy: Sylwia Dekiert, Maja Strzelczyk, Hubert Bugaj, Kacper Tomczyk (analiza).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.