Kwestia mistrzostwa Niemiec jest już w zasadzie przesądzona. Broniący tytułu Bayern Monachium w niesamowitych okolicznościach przegrał na wyjeździe z FC Heidenheim 2:3 i do liderującego Bayeru Leverkusen traci aż szesnaście punktów. Do końca sezonu w Bundeslidze pozostało sześć kolejek.
Do nie lada sensacji doszło na Voith Arena, gdzie miejscowe Heidenheim pokonało Bayern 3:2, choć jeszcze do 50,. minuty musiało odrabiać dwubramkową stratę. Do przerwy ekipa Thomasa Tuchela prowadziła bowiem za sprawą Harry'ego Kane'a oraz Serge'a Gnabry'ego i nic nie wskazywało na to, że ostatecznie będzie musiała przełknąć gorycz porażki.
Gol autorstwa Kevina Sessa oraz dublet Tima Kleindiensta pozwolił jednak gospodarzem cieszyć się z kompletu punktów. Taki wynik sprawił, że Bawarczycy przegrali z beniaminkiem Bundesligi po raz pierwszy w XXI wieku. Ostatni taki przypadek miał miejsce 14 października 2000 roku, gdy monachijczycy ulegli na wyjeździe Energie Cottbus 0:1.
Bayern może już zapomnieć o obronie tytułu. Do przewodzącego stawce Bayeru Leverkusen traci aż szesnaście "oczek", a do końca sezonu pozostało już tylko sześć kolejek. W sobotę Aptekarze wygrali w Berlinie z Unionem 1:0, a o zwycięstwie gości przesądził Florian Wirtz, który wykorzystał rzut karny.
Zobacz także: Będą jeszcze bilety na mecze Polaków na Euro
Zespół Xabiego Alonso notuje kapitalne liczby w bieżącej kampanii, nie przegrywając żadnego z 41 do tej pory rozegranych meczów na wszystkich frontach! Za tydzień w niedzielę (14 kwietnia, godz. 17:30) powinien świętować pierwsze w historii klubu mistrzostwo Niemiec. Wówczas na BayArena będzie gościł Werder Brema.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.