Lider światowego rankingu golfistów 27-letni Amerykanin Scottie Scheffler wygrał na polu w Auguście pierwszy tegoroczny turniej wielkoszlemowy The Masters. W nagrodę otrzymał czek na 3,6 mln dolarów. Adrian Meronk odpadł po dwóch rundach.
Scheffler po raz drugi w karierze założył słynną zieloną marynarkę przynależną członkom miejscowego klubu, co jest symboliczną, ale bardzo cenioną w świecie golfa nagrodą dla zwycięzcy.
Amerykanin przyznał, że bardzo cieszy się z tego sukcesu, ale teraz najważniejszym wydarzeniem jest oczekiwanie na narodziny pierwszego dziecka. – Moje priorytety się wkrótce zmienią i golf spadnie na dalsze miejsce – powiedział i dodał, że teraz więcej czasu będzie chciał spędzać z rodziną.
Duży sukces w Auguście odniósł Szwed Ludvig Aberg, który w debiucie w wielkoszlemowej imprezie zajął drugie miejsce. Ukończył turniej z wynikiem siedem uderzeń poniżej par, o cztery gorszym od Schefflera, ale aż o trzy lepszym od utytułowanych Amerykanów Maxa Homy i Collina Morikawy oraz Anglika Tommy'ego Fleetwooda.
Występujący po raz drugi w Auguście Meronk podobnie jak przed rokiem nie przeszedł tzw. cuta i odpadł na półmetku. Sztuka ta udała się natomiast słynnemu 49-letniemu Amerykaninowi Tigerowi Woodsowi. Mający w ostatnich latach problemy natury obyczajowej i zdrowotnej były lider światowego rankingu po raz 24. w karierze zagrał w finałowych rundach, dzięki czemu został samodzielnym rekordzistą pod tym względem. Ostatecznie zajął 60. miejsce.
Turniej The Masters miał w puli nagród rekordowe 20 mln dolarów. To o dwa miliony więcej niż przed rokiem.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.