Kuriozalna sytuacja miała miejsce na hiszpańskich boiskach. Zawodnik Malagi, Dani Lorenzo, przyjął tuż po rozegranym meczu pieniądze od kibica w zamian za swoją koszulkę. Sprawa nabrała dużego rozgłosu na Półwyspie Iberyjskim.
Marciniak posędziuje w tym tygodniu pucharowy hit! [NASZ NEWS]
Koszulki piłkarskie to obecnie jeden z najbardziej pożądanych gadżetów. Szczególną estymą cieszą się matchworny, czyli trykoty używane przez zawodników w trakcie meczów. Sposoby, w jaki można je zdobyć, są różne. Najprościej jest otrzymać ją bezpośrednio od piłkarza. W większości klubów istnieją jednak limity trykotów, które można rozdać w ciągu całego sezonu.
Ten kontekst tłumaczy poniekąd sytuację, jaka miała miejsce po meczu Atletico Madryt B – Malaga. Jeden z kibiców gości poprosił Daniego Lorenzo o swój trykot. 21-letni piłkarz wytłumaczył, że będzie musiał za taki prezent zapłacić z własnej kieszeni. – Gramy w trzeciej lidze. Mamy kontrakty, ale – choć ludzie mogą tak myśleć, nie jestem milionerem – tłumaczy Lorenzo na łamach katalońskiego "Sportu".
Dalszy ciąg tej historii jest zaskakujący. Fan Malagi wyjął ze swojej kieszeni… banknot o nominale 50 euro. Niespodziewanie, zawodnik przyjął pieniądze i wręczył kibicowi swoją koszulkę. Wszystko zostało sfilmowane, a nagranie stało się hitem w Hiszpanii.
– Byłem tak zaskoczony, że zareagowałem w najbardziej naturalny sposób: wziąłem pieniądze. Myśląc o tym teraz, nie sądzę, że powinienem tak się zachować. Zrobiłem to w dobrej wierze. Mam nadzieję, że ludzie to zrozumieją – powiedział Lorenzo.
Nawiasem mówiąc, kibic zrobił bardzo dobry interes. Nowa koszulka Malagi w klubowym sklepie kosztuje niemal 70 euro. Koszt personalizacji o nazwisko i numer zawodnika to kolejne 20 euro.
Malaga wygrała z Atletico B 1:0 i zajmuje czwarte miejsce w swojej grupie Primera RFEF. Ćwierćfinalista Ligi Mistrzów z 2012 roku ma duże szanse na kwalifikacji do baraży o awans na zaplecze LaLiga.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.