Magdalena Fręch odpadła w drugiej rundzie turnieju WTA na kortach ziemnych w Strasburgu. Polska tenisistka przegrała z kontuzją i najwyżej rozstawioną Czeszką Marketą Vondrousovą 7:5, 1:6, 0:6.
Polka, 54. w rankingu WTA, bardzo dobrze rozpoczęła turniej we Francji i już w pierwszej rundzie wyeliminowała wyżej notowaną Amerykankę, mistrzynię US Open z 2017 roku Sloane Stephens. Na kolejnym etapie poprzeczka powędrowała jednak znacznie wyżej, bowiem mierzyła się z aktualną mistrzynią wielkoszlemowego Wimbledonu, szóstą w światowym rankingu Czeszką.
Tenisistka z Łodzi grała na bardzo wysokim poziomie w pierwszej partii i toczyła z wyżej notowaną rywalką wyrównaną walkę. Do stanu 5:5 żadna z zawodniczek nie miała ani jednego break-pointa. Końcówka należała do Polki, która przełamała Vondrousovą już przy pierwszej okazji, a następnie utrzymała swoje podanie i wygrała 7:5.
Drugi set zaczął się jednak dla niej bardzo źle. Przy stanie 2:0 dla Czeszki na początku drugiej partii Fręch poprosiła o przerwę medyczną. Miała problem z lewym kolanem, które fizjoterapeutka mocno jej okleiła taśmami oraz bandażem.
Polka wróciła do gry, ale wyraźnie cierpiała i nie była w stanie rywalizować na takim poziomie jak wcześniej. Od tego momentu zdołała wygrać tylko jednego gema.
To był trzeci pojedynek Fręch z Vondrousovą i trzecie zwycięstwo Czeszki. Łodzianka pierwszy raz zdołała wygrać seta z tą rywalką.
Wcześniej do trzeciej rundy awansowała Magda Linette, która wygrała z rozstawioną z numerem szóstym Rosjanką Jekateriną Aleksandrową 6:7 (5-7), 6:3, 6:3.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.