Reprezentantki Polski w siatkówce już drugi rok z rzędu stanęły na podium Ligi Narodów Kobiet – w tym sezonie o tyle istotnej, że jest to jeden z ostatnich sprawdzianów przed igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. Brązowe medale zostały rzecz jasna nagrodzone przez FIVB finansową premią, choć wśród części sympatyków tej dyscypliny może to być wiadomość bolesna, jeśli kwotę zestawi się z pieniędzmi, jakie przewijają się w świecie piłki nożnej.
Wygrana 3:2 nad Brazylią w ostatnim występie tegorocznej Ligi Narodów Kobiet zwieńczyła drogę, którą Polki rozpoczęły w maju w Turcji. Kilka tygodni wcześniej FIVB ujawniła wysokość premii za zwycięstwa w spotkaniach fazy interkontynentalnej. Drużyna Stefano Lavariniego, która na tym etapie wygrała 10 meczów, a przegrała jedynie dwa, zarobiła nieco ponad 104 tysiące dolarów (dokładnie 104,5). Każda wygrana premiowana była bowiem kwotą 9,5 tysiąca dolarów, a przegrana połową tej kwoty.
Awans do ćwierćfinału oznaczał walkę o kolejne bonusy. Zajęcie najniższego stopnia podium FIVB nagrodziła kwotą 300 tysięcy dolarów. Oznacza to, że suma premii, które na parkiecie wywalczyły biało-czerwone wyniosła łącznie nieco ponad 400 tysięcy.
Mistrzynie tegorocznej edycji – a zarazem pogromczynie Polek w półfinale, Włoszki – za końcowy triumf zarobiły milion dolarów premii. Drugie miejsce nagrodzone zostało połową tej kwoty. Pokonana w meczu o trzecie miejsce Brazylia otrzyma 180 tysięcy.
FIVB przyznała również premie za najlepsze indywidualne występy. MVP turnieju finałowego – Paola Egonu – zainkasowała 30 tysięcy dolarów. Na 10 tysięcy mogły liczyć najlepsze zawodniczki na danej pozycji – w tym Agnieszka Korneluk, która wraz z Sarah Luisą Fahr została uznana najlepszą środkową.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.