| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Legia Warszawa planuje inwestycję sięgającą miliona dolarów! Stołeczny klub chce w ten sposób wzmocnić proces szkolenia piłkarzy. Trzeci zespół PKO BP Ekstraklasy planuje zakup systemu skills.lab.
Legia Warszawa planuje rozbudowę swojego ośrodka treningowego w Książenicach. Stołeczny klub zdecydował się na zainstalowanie areny skills.lab. Projekt ma pomóc w rozwoju młodych zawodników z pomocą technologii. – To coś, co może dodać kilka procent, które wpłyną na to, że wyszkolony zostanie gracz nie dobry, a świetnie – uważa Johannes Tandl z firmy zajmującej się stworzeniem areny dla Wojskowych.
Arena w Legia Training Center ma się znajdować na 320 metrach kwadratowych boiska ze sztuczną trawą. Dochodzą do tego cztery maszyny do piłek i projektory laserowe, które symulują interaktywne środowisko stadionu. Dochodzą do tego złożone algorytmy, by dostarczać dane na temat wyników zawodników. Projekt ma umożliwiać ocenę i szkolenie umiejętności technicznych oraz poznawczych piłkarzy.
Wcześniej podobna arena została stworzona w akademii Lecha Poznań. Legia zdecydowała się także na podobne rozwiązanie w swoim ośrodku. Koszt takiego przedsięwzięcia to około miliona dolarów! Za realizację projektu odpowiedzialna jest firma z Austrii.
– Arena powinna pozwolić naszym zawodnikom, trenerom i dyrektorom na podejmowanie lepszych decyzji w oparciu o precyzyjne dane. Przyniesie to także długoterminowe korzyści ekonomiczne. To wzmacnia procesy szkoleniowe, ale umożliwia także maksymalizację potencjału każdego zawodnika, który będzie mógł skupić się na docelowym rozwoju. Ta inwestycja to dla nas kamień milowy – stwierdził Tomasz Zahorski, prezes zarządu Legia Training Center cytowany na stronie producenta systemu.
– Współpracujemy z Legią, jak i innym dużym klubem z Europy Środkowej, który jest w pełni oddany rozwojowi zawodników. Cieszymy się na kooperację z warszawską drużyną, by wznieść rozwój talentów na nowy poziom – dodał Tandl. Arena skills.lab w ośrodku Wojskowych ma zostać oddana do użytku w 2025 roku. Z czasem całość może zostać dodatkowo rozbudowana.
Czytaj więcej o Legii Warszawa:
– Zarabiał zbierając... kasztany. Trafił do Legii, bo chce zagrać w reprezentacji!
– Polski klub będzie jak reprezentacja Austrii!? "To jest kluczowe"
– Legia Warszawa ma następcę Josue
– Mocne słowa Goncalo Feio. Szkoleniowiec nie zostawił wątpliwości
– To będzie kolejny transfer Legii!? W grze kontrakt na 4 lata!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.