| Piłka nożna / Betclic 2 Liga
W każdej kolejce Betclic 2 Ligi Telewizja Polska pokaże aż pięć spotkań (trzy w internecie i dwa na antenie). Ważną informacją jest to, że kluby będą mogły we własnym zakresie wyemitować mecze nietelewizyjne, również w Pucharze Polski. – Oczywiście transmisja musi spełniać techniczne wymogi – powiedział Jakub Kwiatkowski, dyrektor TVP Sport.
Telewizja Polska przez trzy lata obowiązywania kontraktu przeprowadzi transmisje ze 173 meczów Betclic 2 Ligi w każdym sezonie (uwzględniając baraże). Co kolejkę kibice będą mogli obejrzeć trzy spotkania w serwisie internetowym TVPSPORT.PL oraz w aplikacji Smart TV i mobilnej TVP Sport. Oprócz tego po jednym meczu w każdej serii gier znajdzie się w programie TVP Sport i TVP3.
Nowością w porównaniu do poprzednich lat jest to, że kluby Betclic 2 Ligi będą mogły prowadzić transmisje meczów we własnym zakresie, jeżeli w danej kolejce spotkanie, którego są gospodarzem, nie znajdzie się na agendzie emisji Telewizji Polskiej.
– Porównując do tego, co było w przeszłości, jeżeli będą spotkania, które nie zmieszczą się w planach transmisyjnych, to kluby będą miały prawo przeprowadzić własną transmisję na swoich kanałach. Oczywiście ta transmisja musi spełniać techniczne wymogi – powiedział Jakub Kwiatkowski, dyrektor TVP Sport.
Pod pojęciem techniczne wymogi znajduje się transmisja z minimum czterech kamer w rozdzielczości 1920x1080, wykorzystanie urządzenia do powtórek i mikrofonów efektowych oraz zapewnienie stabilnego niezależnego łącza do transmisji. Klub jest zobowiązany do dostarczenia sygnału do TVP Sport. Taka transmisja będzie wtedy również pokazywana na stronie internetowej TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej i SMART TV. Wybrane materiały z danego spotkania będą wykorzystane też m.in. w magazynie ligowym.
W pokazywanym przez klub spotkaniu musi znaleźć się pełna grafika meczowa HD (wynik z zegarem, zmiany, składy, kartki, strzelcy bramek, tabele rozgrywek ligowych). Kluby muszą korzystać z oficjalnej piłki ligowej, a także zapewnić ekspozycje TVP na stadionie.
Wszystkie wymienione wytyczne dotyczą rozgrywek Betclic 2 Ligi, Pucharu Polski oraz ekstraligi kobiet.
– piątek, 19.07.2024
18:00 GKS Jastrzębie – Hutnik Kraków TVPSPORT.PL
– sobota, 20.07.2024
12:00 Pogoń Grodzisk Mazowiecki – Polonia Bytom TVPSPORT.PL
14:45 Wieczysta Kraków – Resovia Rzeszów TVP SPORT
– niedziela, 21.07.2024
17:00 Świt Szczecin – KKS 1925 Kalisz TVPSPORT.PL
19:35 Zagłębie Sosnowiec – Olimpia Grudziądz TVP 3
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.