Leny Yoro miał być zawodnikiem, który zajmie w Realu Madryt miejsce Nacho Fernandeza. Francuz wybrał jednak Manchester United, co jest problemem dla Królewskich. Obecnie wszystko wskazuje na to, że Carlo Ancelotti w nowym sezonie będzie miał do dyspozycji zaledwie trzech klasowych środkowych obrońców.
Problemy ze środkiem obrony w Realu Madryt pojawiły się już w poprzednim sezonie. W pewnych momentach Carlo Ancelotti miał do dyspozycji tylko jednego nominalnego stopera. Obecnie sytuacja jest tylko trochę lepsza, bo dostępni są Eder Militao i Antonio Ruediger. David Alaba dopiero przygotowuje się do powrotu po kontuzji więzadeł krzyżowych. W kadrze jest jeszcze Jesus Vallejo, który jednak miał już kilka prób i żadnej nie wykorzystał. "Pozostaje w drużynie bardziej z powodu osobistej odporności niż z chęci sztabu szkoleniowego i samego klubu" – czytamy w dzienniku "AS".
Wiele wskazuje na to, że po raz kolejny alternatywą będzie defensywny pomocnik Aurelien Tchouameni. Królewscy liczą jeszcze na pojawienie się jakiejś okazji na rynku transferowym.
"Źródłem problemu jest niechęć Realu do wydawania zbyt dużych pieniędzy na teoretycznie rezerwowego środkowego obrońcę. Yoro został uznany za niedrogiego obrońcę ze względu na jego ogromny potencjał i teoretycznie przystępną cenę. Poczyniono znaczne postępy w kierunku jego zakontraktowania, ale oferta Manchesteru United była druzgocąca" – przekonują hiszpańscy dziennikarze. Czerwone Diabły zapłaciły za Yoro 62 miliony euro plus przyszłe bonusy.
"AS" wskazuje też, którzy piłkarze tego lata mogliby jeszcze pojawić się w Madrycie, by załatać lukę na środku obrony. Hiszpanie wymieniają Aymerica Laporte'a z Al-Nassr, Diogo Leite z Unionu Berlin czy Jorrela Hato z Ajaksu Amsterdam. Jeśli to się nie uda, Ancelotti zostanie na środku obrony z tercetem Militao-Ruediger-Alaba, co może być skomplikowane, biorąc pod uwagę, że Real w nadchodzącym sezonie może rozegrać nawet 72 spotkania...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.