Minęły zaledwie dwa tygodnie odkąd Hansi Flick rozpoczął pracę jako trener FC Barcelony, ale już zdążył wprowadzić kilka zmian w funkcjonowaniu drużyny, które zostały pozytywnie odebrane przez hiszpańskie media. Niemiec stawia przede wszystkim na trening fizyczny oraz integrację zawodników.
Hiszpański "Sport" przyglądał się sposobowi prowadzenia pierwszych treningów przez byłego szkoleniowca Bayernu Monachium i reprezentacji Niemiec. Na pierwszy plan wysuwają się dwie główne cechy, które portal nazywa wręcz obsesjami Flicka – nacisk na przygotowanie fizyczne oraz tworzenie jedności grupy.
Właśnie mocniejszy trening fizyczny ma zapewnić Barcelonie przewagę nad piłkarzami innych europejskich klubów. Według hiszpańskich obserwatorów obciążenia są teraz znacznie większe niż w poprzednich latach. Flick wprowadza również większą różnorodność ćwiczeń, a do tego treningi fizyczne na boisku zawsze odbywają się z piłką. Ma to zapewnić zawodnikom lepsze czucie, a także poprawić finezję ich gry.
Drugim kluczowym elementem według filozofii Flicka jest nacisk na wspólne spędzanie czasu, które nie ogranicza się tylko do treningów. Zawodnicy mają również całą drużyną jeść posiłki, co w praktyce czasem wiąże się z przebywaniem razem przez cały dzień. Robert Lewandowski nie miał jeszcze okazji sprawdzić się w funkcjonowaniu w nowych warunkach, bowiem do tej pory przebywał na urlopie. Do klubu wróci w poniedziałek 22 lipca.
Hiszpańscy dziennikarze pozytywnie odbierają pierwsze dni pracy Flicka i wierzą, że wprowadzone przez niego zasady pozwolą odbudować FC Barcelonę. Ich zdaniem największym problemem pozostaje fakt, że 59-latek nie mówi po hiszpańsku, a w komunikacji z zawodnikami pomaga mu Thiago Alcantara.
Pierwszym testem drużyny Flicka będzie mecz towarzyski z Manchesterem City, który zaplanowano na 31 lipca.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.