Real Madryt w znakomitych humorach rozpoczął nowy sezon. Królewscy tylko momentami mieli problemy z Atalantą. W drugiej połowie przejęli inicjatywę i mogli strzelić Włochom jeszcze kilka goli. – Pomysł na grę jest zupełnie inny, ale na pierwszy rzut oka widać, że brakuje Kroosa – powiedział nam Miguel Angel Diaz, dziennikarz radia COPE.
Pierwsza połowa rozczarowała, w drugiej zobaczyliśmy błysk wielkich gwiazd Realu Madryt. Gola w debiucie strzelił Kylian Mbappe, znakomite zawody rozgrywał Jude Bellingham. Anglik został wybrany najlepszym zawodnikiem spotkania. Drużyna trenera Carlo Ancelottiego ostatecznie wygrała 2:0. Po przerwie miała kilka świetnych okazji i mogła, a wręcz powinna zdobyć więcej bramek.
– Myślę, że pierwsza połowa nie była zbyt dobra dla Realu Madryt. W drugiej drużyna znacznie się poprawiła. Myślę, że Kylian Mbappe rozegrał dobry mecz i był to udany debiut. Po przerwie trzeba wyróżnić też Jude’a Bellinghama. Spisał się znakomicie. Przed przerwą brakowało mi… Toniego Kroosa. Fede Valverde wspomniał, że ta drużyna jest bardzo dobra. Pomysł na grę jest zupełnie inny, ale na pierwszy rzut oka widać, że brakuje Kroosa. Taktyka wygląda tak, że zespół ma grać bardziej fizycznie i dużo biegać. Potrzeba czasu, aby drużyna z Mbappe stworzyła się na nowo – powiedział nam Miguel Angel Diaz.
Na PGE Narodowym w Warszawie zasiadło ponad 56 tysięcy kibiców. To najlepszy wynik, jeżeli chodzi o Superpuchar Europy w XXI wieku. Stolica Polski żyła spotkaniem zwycięzców Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Nasz rozmówca był zachwycony całą otoczką środowego starcia.
– Jestem pozytywnie zaskoczony, ponieważ wielu Polaków miało na sobie koszulki, najczęściej z nazwiskami Bellingham i Mbappe. Przyjechało tylko cztery tysiące Hiszpanów, ale wielu obcokrajowców, głównie Polaków kibicowało Realowi. Było to bardzo miłe. Real jest wyjątkową drużyną na świecie i można było odczuć, że w waszym kraju ma wielu kibiców – podsumował hiszpański dziennikarz.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.