Sprzedano już ponad dwa miliony biletów na igrzyska paralimpijskie - poinformowali organizatorzy na kilka godzin przed środową ceremonią otwarcia. Gospodarze imprezy są przekonani, że wszystkie wejściówki zostaną wykupione. Byłby to rekord w historii paralimpiady.
Organizatorzy poinformowali, że w sprzedaży pozostało jeszcze około 500 000 biletów. W przypadku, gdy znajdą one swoich nabywców, to Paryżowi zabraknie niewiele do rekordowej liczby 2,7 miliona sprzedanych kart wstępu na igrzyska w Londynie w 2012 roku, gdzie zakupiono 97 procent wejściówek.
Podczas paralimpiady w Pekinie w 2008 roku sprzedano 1,82 miliona biletów, a organizatorzy rozdali 1,62 miliona szkołom, zgodnie z danymi Międzynarodowego Komitetu Paralimpijskiego (IPC). Na paralimpiadę Rio 2016 sprzedano około 2,1 miliona biletów. Gospodarze paryskiej imprezy są jednak przekonani, że paraolimpiada u nich zostanie wyprzedana, co byłoby pierwszym takim wydarzeniem.
– Wiemy, że będziemy kontynuować sprzedaż biletów w ciągu najbliższych dni, prawdopodobnie do końca igrzysk – powiedział przewodniczący komitetu organizacyjnego Tony Estanguet.
– Tak było w przypadku igrzysk olimpijskich, sprzedawaliśmy bilety do ostatniego dnia, a nawet ostatniej godziny. To było dla nas bardzo ekscytujące, widząc, że fani do końca chcieli skorzystać z ostatnich okazji – dodał.
– Na dziś wiadomo, że liczba sprzedanych biletów z pewnością przekroczy tę z Rio – oświadczył rzecznik IPC Craig Spence.
Ponad miesiąc po ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich nad Sekwaną, ceremonia otwarcia igrzysk paraolimpijskich również odbędzie się poza stadionem, tym razem na Polach Elizejskich i Placu Zgody.
1 - 3
Dunkerque
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (938 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.