Maciej Sulęcki (32-3, 12 KO) przed walką zapewnił, że zaskoczy młodszego o dwanaście lat Diego Pacheco (22-0, 18 KO) w głównym pojedynku gali organizowanej w Los Angeles przez grupę Matchroom Boxing Eddiego Hearna. Ostatecznie okazało się, że polski pięściarz poniósł dotkliwą porażkę.
– Pacheco to wysoki, silny, młody, perspektywiczny zawodnik. Jednak nie został jeszcze sprawdzony na wyższym poziomie. Do tej pory nie boksował z nikim znaczącym. Jest pupilem Eddiego Hearna, ale od czasu podpisania kontraktu z Matchroom Boxing nie zrobił żadnego progresu. Cały czas boksuje tak samo. Oczywiście, jest niebezpieczny i potrafi wykorzystać swoje warunki fizyczne. Jednak jego ostatnie walki pokazały, że stoi w miejscu, a nie się rozwija. Na pewno jest inteligentny w ringu i potrafi wykorzystać swoje argumenty, m.in. wygrywa dzięki aktywnej lewej ręce. Nikt go jednak jeszcze porządnie nie sprawdził, a ze mną będzie walka na innym poziomie. Wprowadzę go na głębokie wody. Zobaczymy, jak poradzi sobie z presją i z europejsko-meksykańskim stylem boksowania. Sporo nauczyłem się od trenera Aureliano Sosy – mówił przed walką Sulęcki w rozmowie z Polską Agencją Prasową.
Rzeczywistość dla polskiego boksera okazała się jednak brutalna. Początek walki był wyrównany, ale od piątej rundy inicjatywę przejmował Pacheco. To właśnie wtedy Sulęcki przyjął serię mocnych ciosów, ale udało mu się jeszcze przetrwać.
Szósta runda okazał się jednak ostatnią. Rywal trafił Polaka mocnym lewym hakiem na wątrobę. Sulęcki padł na deski jak ścięty i nie był w stanie kontynuować walki. Po dziesięciu sekundach sędzia zakończył pojedynek w Los Angeles.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1035 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.