| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Nadal nie wiadomo, kiedy i czy w ogóle mecz o Superpuchar Polski 2024 się odbędzie. Wstępna data zaproponowana przez Polski Związek Piłki Nożnej, to 7 lipca. Do meczu nie doszło ze względów logistycznych. Jest jednak nowy pomysł na datę rozegrania tego spotkania.
Miał odbyć się dwa miesiące temu, ale do spotkania nie doszło. Nadal nie znamy zwycięzcy meczu o Superpuchar Polski 2024. W tym roku miało dojść do pojedynku pomiędzy Jagiellonią Białystok a Wisłą Kraków. Mecz się nie odbył, a wszystko przez problemy z wyborem daty rozegrania tego spotkania.
Polski Związek Piłki Nożnej zaproponował wstępnie 7 lipca. Po kilku dniach PZPN wycofał się z tego pomysłu. Powodów było kilka. Głównym był ten, że Jagiellonia dzień wcześniej wróciła z obozu przygotowawczego. Przez to mistrzowie Polski nie mogliby na spotkanie z Wisłą Kraków wystawić składu. Innym były problemy logistyczne, bowiem stadion w Białymstoku, na którym miał być rozegrany mecz finałowy, był w tym czasie zajęty.
Polski Związek Piłki Nożnej miał zatem zaproponować klubom inny termin. Okazuje się, że do dziś tego nie zrobił. Z czego to wynika? Prawdopodobnie z problemów dotyczących wskazania nowej daty, która będzie odpowiadać zarówno Jagiellonii, jak i Wiśle.
WP Sportowe Fakty poinformowały, że pojawił się pomysł na to, kiedy mistrz Polski ze zdobywcą Pucharu Polski mogliby się zmierzyć. Mecz o Superpuchar Polski 2024 może odbyć się w 2025 roku. Plan ludzi ze związku miałby zakładać, że spotkanie mogłoby być rozegrane po tym, jak Jagiellonia odpadłaby z rozgrywek Ligi Konferencji.
– Pierwsze słyszę. Zapewniam, że nikt w tej sprawie się z nami nie kontaktował, dlatego trudno mi cokolwiek komentować – powiedział TVPSPORT.PL prezes Jagiellonii Białystok, Wojciech Pertkiewicz. Z kolei jeden z akcjonariuszy mistrzów Polski na wieść o tym, że Superpuchar miałby odbyć się wiosną 2025 roku, odpisał nam, że najlepszym rozwiązaniem będzie rozegranie tego meczu podczas obozu przygotowawczego w tureckim Belek. To wiele mówi o tym, jak mistrzom Polski potrzebny jest dodatkowy mecz, który nie ma w sobie żadnej dodatkowej stawki, a byłby tylko wizytówką Polskiego Związki Piłki Nożnej.
Przed Jagiellonią piłkarski maraton. Żółto-czerwoni rozegrają do końca roku ponad 20 meczów. Wśród nich będą spotkania w Lidze Konferencji. Według naszych przewidywań, Jadze powinno wystarczyć osiem lub dziewięć punktów, by zmierzyć się w fazie play-off Ligi Konferencji. Mecz ten odbyłby się w lutym przyszłego roku. To z kolei oznacza, że Jaga mogłaby zmierzyć się w meczu o Superpuchar Polski w marcu lub kwietniu 2025 zakładając, że mistrzowie polski nie przeszliby fazy play-off.
16:00
Bruk-Bet Termalica
18:30
Cracovia
12:45
KGHM Zagłębie Lubin
15:30
Korona Kielce
18:15
Raków Częstochowa
12:45
Lechia Gdańsk
15:30
Arka Gdynia
18:15
Piast Gliwice
18:15
Pogoń Szczecin
16:00
Bruk-Bet Termalica
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.