| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Jagiellonia Białystok podpisała umowę handlową z Polską Organizacją Turystyczną na promocję Polski przez piłkę nożną w rozgrywkach Ligi Konferencji. Wiemy, ile pieniędzy może ta promocja kosztować Polską Organizację Turystyczną.
Jagiellonia Białystok podpisała umowę z Polską Organizacją Turystyczną. Chodzi o promocję Polski na arenie międzynarodowej. Żółto-czerwoni będą promować nasz kraj w ramach rozgrywek Ligi Konferencji.
– Byliśmy pierwsi w maju, kończąc rozgrywki PKO BP Ekstraklasy i jesteśmy pierwsi teraz w Polskiej Organizacji Turystycznej. Cieszę się, że Jagiellonia Białystok jest ambasadorem nie tylko Białegostoku i Podlasia, ale ruszamy w Europę, reprezentując też Polskę. Mam nadzieję, że będziemy robić to w taki sposób, który spotka się z akceptacją Polskiej Organizacji Turystycznej. To, że mamy zadania do wykonania, nie wynika tylko z naszych obowiązków, ale też i z chęci do współpracy – powiedział prezes Jagiellonii Białystok Wojciech Pertkiewicz.
Promocja obejmuje w dużej mierze promocję Polski przez materiały wideo oraz działania związane z mediami społecznościowymi. W zapisach umowy jest też otwarta furtka na to, by Jagiellonia Białystok zaproponowała swoje pomysły na promocję Polski za granicą.
Jaga podpisała dokument z Polską Organizacją Turystyczną w ramach trzeciego komponentu promocyjnego zorganizowanego przez POT, który dotyczy promocji naszego kraju przez sport. Żółto-czerwoni są pierwszym klubem piłkarskim, który zawarł porozumienie. Organizacja podpisała też umowy z klubami z innych dyscyplin, między innymi siatkówki, czy hokeja na lodzie.
Umowa pomiędzy Jagą a Polską Organizacją Turystyczną jest tajna, ale jak udało nam się dowiedzieć zobowiązania promocyjne, które wzięła na siebie Jagiellonia Białystok, mogą sięgać nawet kilku milionów złotych.