Po wynikach meczów najwyższej amerykańskiej ligi MLS można stwierdzić, że zespołom Polaków nie poszło zbyt dobrze. Nic bardziej mylnego, bowiem do siatki trafiali Mateusz Bogusz i Sebastian Kowalczyk. To nie wszystko, bowiem na murawie pojawili się także inni reprezentanci Polski: Karol Świderski i Bartosz Slisz.
Noc z soboty na niedzielę upłynęła za oceanem zdecydowanie pod znakiem goli Polaków. Do siatki po raz 14. w trwających rozgrywkach drogę znalazł Mateusz Bogusz, który niedawno został zaproszony przez Michała Probierza na zgrupowanie reprezentacji i dostał nawet szansę debiutu.
Na arenie międzynarodowej mu jednak nie poszło, ale w MLS czuje się jak ryba w wodzie. Polak otworzył wynik meczu w derbach Los Angeles już w 4. minucie, ale niestety na nic się to zdało, bowiem jego zespół po fatalnej drugiej połowie przegrał z LA Galaxy 2:4. Powody do optymizmu ma z kolei Sebastian Kowalczyk, który rok temu przeniósł się do Houston Dynamo.
Były zawodnik szczecińskiej Pogoni pojawił się na boisku pod koniec pierwszej części gry, a na kwadrans przed końcem udało mu się podwyższyć wynik na 3:1 pięknym strzałem przy słupku. W końcówce spotkania w zespole rywala na murawę wszedł także pozyskany z Jagielloni Białystok Dominik Marczuk.
Była to jego czwarta bramka w sezonie, a jego drużyna zwyciężyła ostatecznie 4:1. Tyle szczęścia nie mieli z kolei Bartosz Slisz i Karol Świderski.
Środkowy pomocnik rozegrał 71 minut w meczu przeciwko Nashville FC, który Atlanta United przegrała 0:2. "Świder" z kolei został zmieniony w 69. minucie. Jego Charlotte FC nie miało argumentów na tle CF Montreal (1:2).
0 - 4
Besiktas
2 - 1
Kayserispor
2 - 2
Gaziantep
2 - 0
Sivasspor
2 - 1
Konyaspor
5 - 2
Hatayspor
0 - 2
Trabzonspor
2 - 0
İstanbul Başakşehir
1 - 2
Goztepe
2 - 1
Al Wehda
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.