Bartosz Zmarzlik dokonał niesamowitej rzeczy i po raz piąty w karierze został indywidualnym mistrzem świata na żużlu. 29-latek w swoich mediach społecznościowych zaprezentował kreatywny filmik, który podbił serca fanów. "Dzwonię do ciebie z przyszłości" – mówi postać na nagraniu.
Bartosz Zmarzlik od wczorajszego wieczora jest w mediach odmieniany przez wszystkie przypadki. Oczywiście wszystko przez sukces, jaki osiągnął Polak. Dzięki wygranej w duńskim Vojens 29-latek zapewnił sobie piąty tytuł mistrza świata na żużlu i stał się pierwszym w historii zawodnikiem w cyklu Grand Prix, który sięgał po niego trzy lata z rzędu.
Ekipa zajmująca się mediami społecznościowymi żużlowca z Kinic postanowiła zaskoczyć fanów niecodziennym filmikiem, stylizowanym na gry wideo z lat 90. ubiegłego wieku. Obserwujemy na nim Zmarzlika, który nagle odbiera dzwoniący telefon. – Dzwonię do ciebie z przyszłości i mam kilka ważnych informacji – słyszymy.
Filmik zrobiony jest z przekąsem i humorem. Podsumowuje on dotychczasowe zmagania w cyklu Grand Prix, takie jak chociażby problemy Zmarzlika we Wrocławiu czy Cardiff. Warto skupić się na szczegółach, które dodają niesamowitego klimatu. Na telefonie pojawia się ikonka kozy, co jest nawiązaniem do angielskiego G.O.A.T ("greatest of all time" – "najlepszy w historii"). Widzimy także książki z żużlowymi tytułami i "właściwy kevlar", co jest oczywistym nawiązaniem do GP Danii sprzed roku, kiedy Polak został zdyskwalifikowany za nieregulaminowy kombinezon.
Przed Bartoszem Zmarzlikiem teraz znajdują się już tylko legendy. Sześć tytułów mistrza świata mają na swoim koncie Tony Rickardsson i Ivan Mauger.
53 - 37
ebut.pl Stal Gorzów
46 - 44
KS Apator Toruń
60 - 30
Tauron Włókniarz Częstochowa
45 - 45
NovyHotel Falubaz Zielona Góra
55 - 35
Betard Sparta Wrocław
54 - 36
Zooleszcz GKM Grudziądz
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.