W drugiej połowie listopada rozpoczął się sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2024/25. Za nami już konkursy w Wiśle, ale to nie koniec rywalizacji w Polsce. Trwa sprzedaż biletów na zbliżający się PŚ w Zakopanem. Za ile i gdzie można je kupować?
Za nami już rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich. Najważniejszą imprezą tej zimy będą mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w Trondheim. Ale to dopiero na przełomie lutego oraz marca. Wcześniej odbędą się zawody w Polsce.
Na początku tego roku po raz pierwszy został przeprowadzony PolSKI Turniej. Tym razem w kalendarzu nie znalazł się Szczyrk. W Wiśle skoczkowie rywalizujący o Kryształową Kulę pojawili się w trzeci weekend sezonu, po Lillehammer oraz Ruce. Ze zwycięstw w polskich konkursach cieszyli się Daniel Tschofenig i Pius Paschke.
Ostatnio rozegrano Turniej Czterech Skoczni, w którym triumfował wspomniany Tschofenig. Po tej imprezie uczestnicy cyklu pojawią się w Zakopanem.
Zmagania na Wielkiej Krokwi od 17 do 19 stycznia 2025. W sobotę odbędzie się pierwszy z zaledwie dwóch konkursów drużynowych zaplanowanych tej zimy w PŚ.
Trwa sprzedaż wejściówek na konkursy w Zakopanem. Jak wyglądają ceny? Trzeba przygotować się na większy wydatek. Nie ma też karnetów.
bilet jednodniowy na miejsca siedzące (sektor T) – 480 zł
bilet jednodniowy na miejsca siedzące (sektor Premium) – 799,50 zł – niedostępne
bilet jednodniowy na miejsca stojące (sektor: A, B) – 266,50 zł
bilet jednodniowy na miejsca stojące (sektor: C, D) – 213,50 zł
bilet wstępu na piątkowe kwalifikacje – 107 zł
Bilety na zawody PŚ w Zakopanem są imienne. Dane na bilecie można zmienić, co kosztuje 20 złotych.
– piątek, 17.01.2025
15:30 oficjalny trening
18:00 kwalifikacje
– sobota, 18.01.2025
15:00 seria próbna
16:15 konkurs drużynowy
– niedziela, 19.01.2025
15:00 seria próbna
16:00 konkurs indywidualny
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.