W sezonie 2024/2025 Telewizja Polska transmituje jedno spotkanie każdej kolejki piłkarskiej Ligi Mistrzów. Który mecz pokazujemy? Jakie są kryteria wyboru? Sprawdź szczegóły!
W bieżącym sezonie na wszystkich kibiców piłki nożnej czekał mały szok związany z organizacją rozgrywek Champions League. Dobrze znany i stosowany przez wiele lat format z fazą grupową został zastąpiony fazą ligową. Każdy zespół w pierwszym etapie zmagań rozegra osiem spotkań – cztery u siebie i cztery na wyjeździe. Nie będą to jednak spotkania w formule mecz i rewanż. W każdym z nich dana ekipa spotka się bowiem z innym rywalem.
Zwiększyła się także liczba biorących udział w rozgrywkach drużyn. Wcześniej były to 32 zespoły, teraz jest ich dokładnie o cztery więcej.
Wyniki w zbiorczej tabeli zadecydują o przyszłości wszystkich ekip po rozegraniu kompletu spotkań. Najlepsza ósemka fazy ligowej wywalczy bezpośredni awans do 1/8 finału. Ekipy z pozycji 9.-16. (rozstawione) oraz 17.-24. (nierozstawione) będą rywalizowały ze sobą w rundzie play-off (coś w rodzaju 1/16 finału). Te z lokat 25.-36. zostaną wyeliminowane. Następnie klasycznie już w formie dwumeczów odbędzie się 1/8, 1/4 oraz 1/2 finału.
W kampanii 2024/2025 na antenach Telewizji Polskiej można oglądać jeden środowy mecz w każdej kolejce LM.
Dzięki porozumieniu z Canal+ Sport Telewizja Polska nabyła prawa do jednego meczu w każdej serii gier. Wybór starcia, które pokażemy na naszych antenach nie jest jednak zupełnie dowolny.
Canal+ Sport przed każdym dniem meczowym wybiera ich zdaniem najciekawsze spotkanie danego wieczoru. Tym samym zastrzega sobie jego pokazywanie na wyłączność.
Telewizja Polska ma w każdą środę prawo do transmisji tzw. meczu drugiego wyboru, czyli drugiego najciekawszego starcia. Tym samym w pierwszej serii gier na naszych antenach kibice mogli śledzić spotkanie Club Brugge z Borussią Dortmund, w drugiej Aston Villi z Bayernem, a w trzeciej RB Lipsk z Liverpoolem. Nasze kolejne transmisje to Inter – Arsenal i Aston Villa – Juventus.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.