Zagraniczne media oszalały na punkcie Roberta Lewandowskiego po El Clasico! Polak przyczynił się efektownego zwycięstwa Barcelony z Realem Madryt (4:0) i zebrał mnóstwo pochwał. "Znacznie lepszy niż Mbappe" – podkreślił dziennik "La Gazzetta dello Sport".
Robert Lewandowski w ostatnim El Clasico dał pokaz swoich umiejętności. Polak strzelił dwa gole w rywalizacji z Realem Madryt (w 54. i 56. minucie) i miał duży wpływ na wysokie zwycięstwo Barcelony (4:0). Nie można więc się dziwić, że Hiszpania tego wieczoru oszalała na jego punkcie. Wyczyny Polaka zostały także docenione przez największe media z innych krajów.
Francuski dziennik "L'Equipe" podkreślił, że Polak przez długi czas nie był wyróżniającą się postacią. Aż do pierwszego kwadransa drugiej połowy, gdy zaliczył dwa trafienia. "Robert Lewandowski udowodnił, że jest prawdziwym napastnikiem. Mało widoczny do 54. minuty, ale nie zadrżał przy dwóch okazjach, które miał w krótkich odstępach czasu" – napisano.
"To był show Lewandowskiego i Yamala. Polak był znacznie lepszy niż Kylian Mbappe" – skomentowała włoska "La Gazzetta dello Sport". Padło też więcej słów pod adresem Francuza. "Mbappe wciąż kończył na spalonym i pudłował wszystko, co możliwe" – dodano.
"Lewandowski wprowadził Blaugranę na drogę do zwycięstwa" – przyznano w niemieckim "Bildzie". "Kylian Mbappe i spółka mają wieczór do zapomnienia w pierwszym El Clasico Francuza, a dwa gole Roberta Lewandowskiego pomogły drużynie Hansiego Flicka uzyskać sześciopunktową przewagę" – zwrócono uwagę w brytyjskim "Daily Mailu".
Barcelona po jedenastu meczach ligi hiszpańskiej ma 30 punktów, natomiast Real – 24. W następnej kolejce ekipa z Katalonii zagra z Espanyolem (3.11).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.