| Piłka nożna / Reprezentacja kobiet
Wtorkowe spotkanie piłkarskiej reprezentacji kobiet było najchętniej oglądaną sportową transmisją w polskiej telewizji! W szczytowym momencie starcie z Rumunkami śledziło niemal trzysta tysięcy osób. Średnia oglądalność – zarówno w telewizji, jak i Internecie – wyniosła za to ponad dwieście tysięcy.
Polscy kibice po raz kolejny pokazali, że można na nich liczyć. Nie tylko tłumnie zgromadzili się na gdańskim stadionie, bijąc przy okazji rekord oglądalności, ale i licznie zasiedli przed telewizorami.
Wtorkowy mecz Polek z Rumunkami, decydujący o awansie do kolejnej fazy eliminacji Euro 2025, był najchętniej oglądaną sportową transmisją w polskiej telewizji. W szczytowym momencie śledziło ją 297 660 osób.
Średnia oglądalność na kanale TVP Sport wyniosła za to 197 278, co było zdecydowanie najlepszym rezultatem dnia. Dodając do tego 17 793 osoby, które śledziły poczynania piłkarek Niny Patalon za pośrednictwem Internetu – na stronie TVPSPORT.PL, w aplikacji mobilnej TVP Sport, Smart TV, TVP VOD i TVP GO – można było mówić o prawdziwym hicie.
Rekordowa widownia obejrzała we wtorek prawdziwy spektakl. Polki ograły Rumunki 4:1 i awansowały do ostatniej rundy baraży. Zmierzą się w niej z faworyzowanymi Austriaczkami. Czy zrewanżują się im za dwie porażki w Lidze Narodów? To okaże się już 29 listopada i 3 grudnia.
– "Niech nie boją się ryzykować". Kadrowiczki radzą reprezentantkom U17
– Polki o krok od Euro. Pajor: będziemy cierpieć [WIDEO]
– Nina Patalon: musimy więcej od siebie wymagać [WIDEO]
– Dominika Grabowska: musimy być bardziej odważne [WIDEO]
– El. Euro 2025: Polki wciąż z szansami na awans. Sprawdź terminarz
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.