Inter Miami nie zdołał zamknąć rywalizacji z Atlantą United w dwóch meczach. Lionel Messi i spółka przegrali na wyjeździe 1:2, przez co będą zmuszeni rozegrać przynajmniej jeszcze jedno spotkanie. Ekipa Bartosza Slisza o szczęśliwym dla niej wyniku zadecydowała w ostatnich sekundach...
Starcie na Mercedes-Benz Stadium rozpoczęło się zgodnie z oczekiwaniami ekspertów. To przyjezdni z Florydy narzucili swoje warunki, dążąc do szybkiego zdobycia bramki. To udało im się w 40. minucie. I to w dość nietypowy sposób.
Bohater pierwszego meczu – Brad Guzan – tak niefortunnie wybijał piłkę z własnego pola karnego, że ta spadła pod nogi Federico Redondo, który ani myślał zmarnować takiej okazji. Błyskawicznie odegrał do Davida Martineza, który efektownym lobem trafił do pustej bramki. To trzeba zobaczyć...
Gospodarze, w których barwach całe spotkanie rozegrał Bartosz Slisz, nie zamierzali się podłamywać. Choć wciąż musieli zmagać się z naporem gości, to w 58. minucie doprowadzili do wyrównania. Pedro Amador precyzyjnie dośrodkował w pole karne, a Derrick Williams jeszcze precyzyjniej uderzył głową. Zrobiło się 1:1.
Jeśli spotkanie zakończyłoby się takim wynikiem, to o ostatecznym rozstrzygnięciu zadecydować musiałyby rzuty karne. Piłkarze Atlanty oszczędzili jednak tej nerwówki swoim kibicom. W 94. minucie trafili na 2:1, wyrównując stan rywalizacji na 1:1.
Bohaterem został Xande Silva, który – po szybkiej akcji kombinacyjnej – znalazł się w idealnej sytuacji do oddania strzału. Gdy tylko dopadł do piłki na szesnastym metrze, od razu kopnął z całych sił. Stojący między słupkami Interu Drake Callender nie miał nic do powiedzenia.
Dzięki tej pięknej bramce Atlanta przedłużyła rywalizację o kolejne spotkanie. O tym, kto awansuje do następnej rundy play-offów MLS, zadecyduje mecz w Miami. I choć to Inter będzie faworytem, to goście – ze Sliszem w składzie – raz jeszcze spróbują sprawić niespodziankę. Spotkanie zaplanowano na 10 listopada.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.