| Piłka nożna / Betclic 1 Liga
Pierwsza Liga Piłkarska, w połączeniu ze sponsorem tytularnym, firmą Betclic, zaprezentowała nowe trofeum dla zwycięzcy zmagań ligowych na zapleczu PKO BP Ekstraklasy. Puchar ma być stałym punktem od ligi od trwającego właśnie sezonu 2024/25.
Trofeum ma być krokiem w stronę budowy i rozwoju indywidualnego charakteru rozgrywek. Jak czytamy w ligowym komunikacie, ma niespełna sześć kilogramów wagi i 70 centymetrów wysokości. Został ręcznie wykonany ze stali szczotkowanej i składa się z dwóch wstęg i emblematu 1. Ligi. Nowy kształt zyskały także patery za wicemistrzostwo oraz zwycięski baraż o awans do PKO BP Ekstraklasy.
Liga zamierza również zaprezentować nowe trofeum fanów. Specjalny "tour" z pucharem już się rozpoczął. W miniony weekend pojawił się na stadionach w Krakowie, Głogowie i Warszawie. A to dopiero początek specjalnych atrakcji przy meczach. wśród których są również piłkarzyki czy konkursy z możliwością zdobycia biletów na kolejne spotkania.
– Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, dlatego po akcji z jacuzzi realizujemy kolejną, niestandardową aktywację sponsoringową. Chcielibyśmy, by hasło "kibicem się jest” fani kojarzyli z najlepszymi możliwymi doświadczeniami sportowymi, dlatego oprócz prezentacji pucharów zapewnimy im masę rozrywek. Niezwykle cieszymy się, że odwiedzimy dziewięć miast i serdecznie zapraszamy do strefy pucharowej wszystkich kibiców. Gwarantujemy podkręcenie przedmeczowej atmosfery! – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Kolejna szansa na zobaczenie trofeum już w najbliższy weekend. Będą mogli je zobaczyć fani w Chorzowie, Legnicy i Łęcznej.