Za nami ostatni konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w 2024 roku. Powoli można zatem podsumowywać bardzo słaby okres reprezentacji Polski. Najwięcej punktów z naszych uzbierał Aleksander Zniszczoł – 668. Pierwszy w tym zestawieniu Stefan Kraft miał ich... prawie trzy razy więcej – 1987.
Biało-czerwoni pierwszy raz od 14 lat nie zdołali wygrać choćby jednego konkursu Pucharu Świata w roku kalendarzowym. Jedynie dwukrotnie stawali na podium. Z miejsc w "trójce" cieszył się tylko Aleksander Zniszczoł – dwa razy trzecia lokata (Lahti i Planica). Pozostali mieli duży problem, aby znaleźć się choćby w TOP10 pucharowych zmagań...
W 2024 roku siedmiu naszych skoczków sięgało po punkty w konkursach PŚ. Zdecydowanie najlepszy z nich był wspomniany Zniszczoł. Łącznie uzbierał 668 "oczek", co dało mu 15. miejsce w klasyfikacji za kończący się rok.
Drugim z Polaków był Kamil Stoch (25. miejsce – 278 pkt), trzecim Piotr Żyła (27. miejsce – 245 pkt). Na czwartej pozycji z drużyny Thomasa Thurnbichlera uplasował się Paweł Wąsek – (29. miejsce w ogólnym zestawieniu i 201 pkt), na piątej znalazł się Dawid Kubacki (31. miejsce – 194 pkt).
Po punkty w PŚ sięgali jeszcze Jakub Wolny – 64 i Maciej Kot – 21. W klasyfikacji Pucharu Narodów Polska zajęła szóste miejsce. Bezkonkurencyjna była Austria.
Jeżeli chodzi o czołowe miejsca, z dużą przewagą triumfował Stefan Kraft – 1987 pkt. Co ciekawe, tyle samo punktów zdobyli Jan Hoerl i Ryoyu Kobayashi – 1485. Czterocyfrową zdobyczą pochwalić się mogą jeszcze: Andreas Wellinger – 1334, Daniel Tschofenig – 1234 i Pius Paschke – 1076.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.