| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Dzięki niej marka izotoników DrWitt należąca do portfolio Grupy Maspex została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych. Dodatkowo, na mocy podpisanej umowy, szeroka gama produktowa napojów izotonicznych DrWitt otrzyma miano Oficjalnych Produktów Ekstraklasy.
– Z przyjemnością, w gronie Partnerów naszych rozgrywek, witamy znaną i uznaną markę napojów izotonicznych DrWitt. Współpraca marketingowa, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy to ogromny potencjał i wiele obustronnych korzyści. Jako największa i najcenniejsza liga sportowa w Polsce, z rekordową liczbą kibiców na stadionach, rosnącą oglądalnością i liczbą fanów śledzących nas za pośrednictwem internetu, mamy możliwość zapewnienia naszym partnerom i sponsorom ogromnego potencjału komunikacji z rynkiem. Dzięki tym działaniom realizujemy skutecznie potrzeby marketingowe naszych Partnerów, wzmacniając jednocześnie zaplecze finansowe naszej ligi zapewniające jej dalszy dynamiczny rozwój. Od teraz będzie w tym miała udział także marka izotoników DrWitt – mówił Marcin Mikucki, Dyr. Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy SA.
– Z radością ogłaszamy współpracę z Ekstraklasą – największą i najchętniej oglądaną ligą sportową w Polsce. Piłka nożna to pasja i dążenie do doskonałości – wartości, które przyświecają także marce DrWitt. Izotoniki DrWitt zostały stworzone z myślą o tych, którzy nieustannie dążą do przekraczania własnych granic i rozwoju – podobnie jak sportowcy i piłkarze Ekstraklasy na murawie. Nasze produkty skutecznie nawadniają organizm i wspierają regenerację, a ich formuła jest wolna od konserwantów, co czyni je idealnym wyborem zarówno dla profesjonalistów, jak i wszystkich aktywnych osób. Współpraca z Ekstraklasą pozwoli nam wspólnie promować sportowe wartości, aktywność fizyczną i inspirować kibiców oraz zawodników w drodze po mistrzostwo – powiedział Daniel Karaś, rzecznik prasowy Grupy Maspex, do której należy marka DrWitt.
W ramach zawartej umowy statystyki meczowe nadchodzącej rundy wiosennej PKO Bank Polski Ekstraklasy zyskają nazwę oraz dedykowany logotyp DrWitt Stats. Liga oraz nowy sponsor będą wspólnie tworzyć treści dla fanów piłkarskich, odnoszące się do najważniejszych i najciekawszych statystyk indywidualnych oraz drużynowych, publikować wspólnie zapowiedzi i podsumowania meczowe dedykowane fanom piłki nożnej oraz udostępniać je na oficjalnych kanałach obu partnerów w social mediach i podczas transmisji telewizyjnych. Kibice zobaczą także logo marki DrWitt oraz jej produkty w przestrzeni stadionów podczas meczów – na bandach led oraz innych nośnikach wokół boisk.
Runda wiosenna rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy, w której rozegranych zostanie 16 kolejek i 144 mecze, rozpoczyna się 31 stycznia 2025 roku i potrwa do 24 maja 2025.
Kiedy mecz: 1 lutego (sobota), godz. 17:30
Gdzie oglądać: od 16:55 w TVP Sport, TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, Smart TV, HbbTV
Kto skomentuje: Sławomir Kwiatkowski, Marcin Żewłakow
Prowadzący studio: Kacper Tomczyk
Reporter: Maciej Barszczak
Goście/eksperci: Jakub Wawrzyniak, Adam Marciniak
20. kolejka: Lechia Gdańsk – Lech Poznań (niedziela 9 lutego, godz. 17:30)
21. kolejka: Jagiellonia Białystok – Motor Lublin (niedziela 16 lutego, godz. 17:30)
22. kolejka: Widzew Łódź – Pogoń Szczecin (sobota 22 lutego, godz. 17:30)
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (949 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.