Czy polscy padliści mają szanse powalczyć o medale olimpijskie? Czy padel rozrusza Polaków, tak jak Hiszpanów czy Szwedów? Organizatorzy turnieju gwiazd w padla CUPRA PADLOWE ruszają z misją popularyzacji padla w Polsce. Już 3 lutego na kortach InterPadel Warszawa aż 150 sportowców, dziennikarzy oraz osobistości mediów i showbiznesu zagra w turnieju CUPRA PADLOWE. Uczestnicy wesprą program stypendialny dla młodych, polskich padlistów.
Zbliża się trzecia edycja turnieju, będącego odpowiedzią na wielkie zainteresowanie tą nową dyscypliną sportu.
– Padel to aktualnie najbardziej dynamicznie rozwijająca się dyscyplina sportu w Europie. Może trudno nam w to dzisiaj uwierzyć, ale w Hiszpanii jest już drugim najbardziej popularnym sportem, zaraz po piłce nożnej! Chcemy rozkochać Polaków w tej grze! Padel jest sportem niezwykle towarzyskim, przyjemnym, z minimalną barierą wejścia. Chcemy, żeby tak, jak na południu Europy, padel stał się po prostu sposobem na aktywne spędzanie czasu ze swoimi przyjaciółmi – mówi dziennikarz sportowy Tomasz Smokowski, pomysłodawca i organizator CUPRA PADLOWE. – Dzięki wsparciu marek CUPRA, Superbet, Lech Free i pozostałym naszym sponsorom, możemy z rozmachem myśleć o rozwoju padla w Polsce. Chcemy go promować i wspierać zdolnych zawodników. Na wieńczącym turniej afterparty w restauracji PaTaThai, odbędzie się charytatywna licytacja, z której dochód przeznaczamy na stypendia sportowe dla młodych, perspektywicznych graczy – podkreśla Smokowski.
W tegorocznym CUPRA PADLOWE udział zapowiedzieli już m.in. byli tenisiści, aktualnie wielcy propagatorzy padla Agnieszka Radwańska, Marta Domachowska i Jerzy Janowicz, byli i obecni sportowcy m.in. Jerzy Dudek, Paweł Korzeniowski, Michał i Marcin Żewłakowowie, Piotr Świerczewski oraz liczni dziennikarze i osobistości medialne, m.in. Maciej Dowbor, Rafał Maserak, Łukasz Kadziewicz, Grzegorz Kajdanowicz, izak czy Robert Stockinger. Zawodnicy będą rywalizować w całodziennym turnieju na kortach InterPadel Warszawa, a wieczorem wezmą udział w aukcji charytatywnej na rzecz programu stypendialnego "PADLOWE", pomagającemu młodym, polskim padlistom w rozwoju ich karier sportowych.
– Przez ostatnie 5 lat CUPRA angażowała się w rozwój tego ekscytującego sportu na całym świecie, łącząc siły z utalentowanymi graczami i wspierając najważniejsze turnieje tej dyscypliny. Jestem przekonana, że popularyzacja padla to nie tylko cele sportowe, ale również promowanie wartości, które są dla nas istotne – pasji, determinacji i nieustannego dążenia do osiągania najlepszych wyników. Cieszę się, że możemy być częścią tego fascynującego świata także w Polsce, wspierając rozwój dyscypliny na najwyższym poziomie – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marki CUPRA w Polsce.
Ubiegłą edycję turnieju wygrała para TVP Sport – Sebastian Parfjanowicz, Marcin Rams. Kto sięgnie po trofeum w tym roku? Turniej będzie można zobaczyć w kanałach partnerów medialnych imprezy: w Kanale Sportowym na YouTubie, w serwisie SportoweFakty.wp.pl oraz w TVP Sport. Organizatorzy dają też możliwość wygrania aż czterech dzikich kart do udziału w turnieju CUPRA PADLOWE. Taką szansę będą mieli wszyscy uczestnicy turnieju dla amatorów, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 27 stycznia na kortach InterPadel.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.