O potencjalnym pojedynku Artura Szpilki z Krzysztofem Włodarczykiem mówi się już od kilku lat, ale panowie wciąż nie mogą się spotkać ani w ringu bokserskim, ani w klatce MMA. Współwłaściciel KSW Martin Lewandowski w TVP Sport zapewnił, że nie rezygnuje ze starań doprowadzenia do walki.
Szpilka i Włodarczyk trenowali kiedyś w jednej sali jako zawodnicy KnockOut Promotions, ale delikatnie mówiąc, przyjaźni nigdy między nimi nie było. W 2015 roku doszło nawet między nimi do bójki, a krewkich pięściarzy musiał rozdzielać trener Fiodor Łapin. Wydawało się, że konflikt między nimi to medialny "samograj" i prędzej czy później wyjaśnią sobie wszystko w ringu. Minęła dekada i do tej pory się nie udało.
O ewentualnej walce byłego mistrza świata IBF i WBC w wadze junior ciężkiej z byłym pretendentem do tytułu WBC w kategorii ciężkiej wypowiedział się Martin Lewandowski, który był gościem Patryka Prokulskiego w studiu TVP Sport:
– Bardzo chcę tej walki, już nawet ze Szpilką układałem formułę pod "Diablo". Zdecydowanie w grę wchodzą wyłącznie małe rękawice, to był jedyny warunek "Szpili", który nie chce walczyć w dużych. Czekam aż "Diablo" zdobędzie wszystkie możliwe mistrzostwa świata w boksie i przyjdzie do nas, bo słyszę, że ma jakieś super walki proponowane, ale jakoś tego nie widać – powiedział współwłaściciel KSW (Włodarczyk będzie walczył z Adamem Balskim o tymczasowy pas WBC w wadze bridger, ale wciąż nie ma oficjalnego terminu. Mówi się o kwietniu – red.).
Jednocześnie, Lewandowski przyznał, że jest coś na rzeczy w sprawie zestawienia Szpilki z Errolem Zimmermanem z Curacao:
– Ta walka nas interesuje. Czy to będzie w systemie pay-per-view? Nie chciałbym na razie odpowiadać. Jest taki plan, ale nie jest powiedziane, że wejdzie w życie – dodał współwłaściciel KSW.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.