Dopiero co gruchnęła wiadomość o tym, że Robert Lewandowski przedłużył umowę z Barceloną, a katalońskie media już donoszą o możliwych ruchach transferowych w letnim okienku. "Mundo Deportivo" podaje, że na Camp Nou ma zjawić się napastnik. Wśród kandydatów przewijają się mocne nazwiska z Serie A i Premier League.
Katalońscy dziennikarze są przekonani, że latem priorytetem władz Barcelony będzie sprowadzenie lewego skrzydłowego, który może również występować na środku ataku, bądź po prostu klasyczną "9". Z jednej strony ma to zwiększyć możliwości w linii ataku, szczególnie biorąc pod uwagę młody wiek Lamine'a Yamala, który w opinii wielu kibiców jest nadmiernie eksploatowany na tym etapie, jak i patrząc na to, że Robert Lewandowski mimo świetnej formy nieuchronnie zbliża się do końca kariery.
"Mundo Deportivo" wymienia trzech głównych kandydatów do wzmocnienia linii ataku Barcelony. Środkowym napastnikiem, który znalazł się na orbicie zainteresowań zarządu klubu jest Alexander Isak. Szwed jest w tym sezonie w świetnej formie – w dotychczasowych 23 meczach Premier League zdobył 19 bramek dla Newcastle. Snajper wyceniany jest jednak na 90 milionów euro, co może być dla Barcelony sporą przeszkodą – szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że do gry o jego podpis pod kontraktem mogą włączyć się Arsenal oraz Liverpool, z którego prawdopodobnie odejdzie Mohamed Salah. Opcją bardziej "budżetową" mógłby być Jonathan David. Kanadyjczyk występujący obecnie w Lille latem stanie się wolnym zawodnikiem i będzie mógł trafić na Camp Nou za darmo.
Co do skrzydłowych, tutaj najwyżej stoją akcje Luisa Diaza z Liverpoolu oraz Rafaela Leao z Milanu. Kolumbijczyk w ostatnim czasie jest wykorzystywany przez Arne Slota w nieco innej roli na boisku, co ma jednocześnie uwolnić potencjał Cody'ego Gakpo. Kontrakt Diaza wygasa latem 2027 roku, a sam piłkarz podkreślał w przeszłości, że Barcelona byłaby jednym z pożądanych przez niego kierunków.
Leao natomiast nie może do końca rozbłysnąć na San Siro pełnym blaskiem, nie do końca spełniając pokładane w nim nadzieje. Portugalczyk w przeszłości miewał również swoje zatargi ze sztabem szkoleniowym, co przekładało się na absencje na boisku – lecz miało to miejsce przed przyjściem do Mediolanu Sergio Conceicao. Niezależnie od tego, który z tych skrzydłowych miałby trafić do stolicy Katalonii, klub Lewandowskiego musiałby liczyć się z wydatkiem rzędu 70-80 milionów euro. Nadzieje na sprowadzenie Leao wzrosną, jeśli Milan nie awansuje do Ligi Mistrzów, co będzie wiązało się z koniecznością łatania dziury budżetowej przez włoski klub.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.