Barcelona ściga nie tylko Real i Atletico Madryt w tabeli ligi hiszpańskiej. Klub Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego jest na dobrej drodze, aby zdobyć rekordową liczbę bramek w jednym sezonie.
Barca szuka konkurenta "Lewemu". Wielkie plany!
64 gole w LaLiga, 28 w Lidze Mistrzów, 14 w Pucharze Króla i siedem w Superpucharze Hiszpanii – tak przedstawia się dorobek strzelecki Barcelony w 36 rozegranych do tej pory meczach. 113 bramek daje imponującą średnią 3,14 trafienia na mecz. Lwia część z nich była autorstwa Roberta Lewandowskiego i Raphinhi – odpowiednio 31 i 24.
Statystyki drużyny Hansiego Flicka są imponujące także w skali historycznej. Dziennikarze "Mundo Deportivo" zauważyli, że tegoroczna Barcelona jest na dobrej drodze, aby dorównać najskuteczniejszej drużynie Blaugrany pod kątem liczby goli w jednym sezonie.
Wzorem do doścignięcia jest ekipa z kampanii 2011/12. Zespół pod wodzą Pepa Guardioli uzbierał wtedy aż 190 goli w 64 meczach. Co istotne, średnia trafień jest mniejsza niż obecnie – wynosiła niespełna trzy na spotkanie (dokładnie 2,97). Indywidualnie jednak trudno będzie dogonić Lionela Messiego, autora aż 73 bramek w tamtym sezonie.
Aby Lewandowski i spółka wymazali ten rekord, muszą spełnić dwa warunki. Co oczywiste, im dalej Barca dotrze w rozgrywkach pucharowych, tym więcej będzie okazji do strzelania goli. Konieczne jest też utrzymanie średniej, choć porównując oba sezony, skuteczność jest na tym samym poziomie. "Mundo Deportivo" podkreśla, że w sezonie 2011/12 Katalończycy mieli na koncie 114 goli po 37 meczach. Czyli niemal identycznie, jak obecnie.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.