TVP Sport było najbardziej opiniotwórczym medium sportowym w Polsce w lutym – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Sportowa redakcja TVP zanotowała poważne wzrosty niemal w każdej możliwej kategorii, również w tych bez podziału na kategorie tematyczne.
W lutym 2025 roku TVP Sport było cytowane 1150 razy, co w porównaniu do stycznia (970) jest wyraźną poprawą. Widać to również we wszystkich możliwych rankingach opracowanych przez Instytut Monitorowania Mediów.
W zestawieniu mediów sportowych TVP Sport powróciło na szczyt (awans o trzy miejsca w porównaniu do stycznia), wyprzedzając Meczyki.pl (834 cytowania) i Przegląd Sportowy (669). Warto zauważyć, że w tym zestawieniu sportowa redakcja TVP była również liderem w zestawieniu za cały 2024 rok.
W rankingu mediów telewizyjnych TVP Sport uplasowało się w pierwszej trójce (awans z siódmego na trzecie), jedynie za mediami wyłącznie informacyjnymi – TVN24 i Polsat News, a w klasyfikacji bez żadnego podziału nastąpił powrót do czołowej piętnastki na miejsce trzynaste (po awansie z dziewiętnastego). Instytut podkreśla, że jednym z powodów wzrostu TVP Sport był wywiad z Szymonem Marciniakiem po kontrowersyjnych decyzjach w spotkaniu Legii Warszawa z Jagiellonią Białystok.