Reprezentacja Argentyny wysoko pokonała Brazylię (4:1) w meczu eliminacji mistrzostw świata. Do bramki trafiali Julian Alvarez, Enzo Fernandez, Alexis Mac Allister i Giuliano Simeone. Obrońcy tytułu już przed pierwszym gwizdkiem byli pewni awansu na mundial.
Argentyńczycy już przed pierwszym gwizdkiem byli pewni awansu. Zapewnił im go wynik starcia Boliwii z Urugwajem, które zakończyło się bezbramkowym remisem. Tym samym obrońcy tytułu stali się czwartą drużyną pewną wyjazdu do USA, Kanady i Meksyku. Wcześniej dokonała tego Nowa Zelandia, Japonia i Iran.
Zapewne nawet i bez korzystnego rezultatu w tamtym spotkaniu drużyna i tak zapewniłaby sobie bilet na mundial. Jej dyspozycja w eliminacjach była obiecująca. W 14 potyczkach wygrała aż 10 razy i przewodziła grupie eliminacyjnej.
Mecz z Canarinhos zaczął się dla niej udanie. W 4. minucie Julian Alvaraz przedarł się z piłką w polu karnym i kopnął ją tuż obok bramkarza. Osiem minut później na 2:0 podwyższył Enzo Fernandez.
Goście złapali kontakt za sprawą Matheusa Cunhy. Gracz Wolves zaatakował obrońcę, zdołał przejąć piłkę i strzałem po ziemi umieścił ją w siatce. To jednak nie pobudziło jego drużyny do odrabiania strat.
Pięć minut od chwili radości znów nadszedł smutek. Alexis Mac Allister wykorzystał genialne podanie Enzo i w 31. minucie było już 3:1. Wynik ustalono po zmianie stron.
Sprawcą był Giuliano Simeone. Piłkarz Atletico Madryt zamknął dośrodkowanie Nicolasa Tagliafico i zdobył debiutancką bramkę w narodowych barwach. Jego popis w telewizji obserwował Leo Messi, który nie pojawił się na zgrupowaniu z powodu drobnej kontuzji.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.