Real Madryt i FC Barcelona zajmują szczególne miejsce w sercach polskich kibiców. Przed laty w ekipie Królewskich występował Jerzy Dudek, a teraz barw Blaugrany bronią Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny. Nie dziwi zatem znakomita oglądalność półfinałów Pucharu Króla na antenie TVP Sport. Wtorkowy mecz Real Madryt – Real Sociedad śledziło łącznie niecałe 515 tysięcy widzów, z kolei środowe starcie Atletico Madryt – FC Barcelona ponad 1,5 miliona osób!
Półfinałowe batalie pomiędzy Realem Madryt i Realem Sociedad oraz FC Barcelona i Atletico Madryt okazały się kwietniowymi hitami TVP Sport. Transmisję wtorkowego spotkania na Estadio Santiago Bernabeu w telewizji śledziło średnio 429 608 widzów. W szczycie oglądalności było ich za to ponad pół miliona. Łączny wynik oglądalności w telewizji i Internecie to niemal 515 tysięcy odbiorców (z uwzględnieniem danych OOH).
Przez wzgląd na występujących w Katalonii rodaków jeszcze większym zainteresowaniem cieszyła się transmisja meczu Barcelony. Jej rewanżowe starcie z Atletico na antenie TVP 1 śledziło średnio 607 078 widzów, z kolei w TVP Sport było to 738 028 odbiorców. W tak zwanym "peaku" było ich za to 816 tysięcy w TVP 1 i ponad 963 tysięcy w TVP Sport. Łącznie rewanżowy mecz Atletico z Barceloną przyciągnął ponad 1,5 miliona widzów (z uwzględnieniem danych OOH)!
Następne
Jako że Real i Barcelona wygrały swoje półfinały, to w sobotę 26 kwietnia, na stadionie La Cartuja w Sewilli, zagrają o upragnione trofeum. Choć godzina rozpoczęcia finałowego starcia wciąż nie jest znana, to my już teraz możemy zapewnić, że pokażemy je na naszych antenach – TVP Sport, stronie TVPSPORT.PL oraz w aplikacji mobilnej i smart tv.
Zobacz także: aktualna tabela La Liga. Na którym miejscu FC Barcelona?
Zobacz także: Klasyfikacja strzelców La Liga 2024/25. Na którym miejscu "Lewy"?
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.